Przetargi.pl
„Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 330 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie zadań inwestycyjnych”

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 713 033 , fax. 412 713 033
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 713 033, fax. 412 713 033
    REGON: 29101033000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 330 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie zadań inwestycyjnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 330 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i sfinansowanie zadań inwestycyjnych: a) Spłata wcześniej zaciągniętych kredytów; kwota 1 726 000,00 zł. Przebudowę drogi wewnętrznej Trębowiec Krupów - DW 744; kwota 160 000,00 zł. b) Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Mirzec - etap II ; kwota 84 000 zł. c) Termomodernizacje budynków OSP Jagodne i OSP Osiny; kwota 160 000,00 zł d) Modernizację oświetlenia drogowego na terenie gminy Mirzec; kwota e) 200 000,00 zł. 2. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Kwota kredytu pozostawiona do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy w kilku transzach: a) I transza do dnia 30.06.2020 r. w wysokości - 863 000,00 zł, (spłata kred.) b) II transza do dnia 30.07.2020 r. w wysokości - 160 000,00 zł (droga Krupów) c) III transza do dnia 30.08.2020 r. w wysokości - 25 000,00 zł (projekt modernizacji oświetlenia) d) IV transza do dnia 30.09.2020 r. w wysokości - 431 500,00 zł, (splata kred.) e) V transza do dnia 30.11.2020 r. w wysokości - 244 000,00 zł, (84 000 zł - przydomówki i 160 000 zł - termomodernizacja OSP Jagodne i Osiny) f) V transza do dnia 30.12.2020r. w wysokości - 606 500, 00 zł (431 500 ,00 zł - splata kred.) + 175 000 zł. ( modernizacja oświetlenia) UWAGA: Termin transz kredytu dotyczące spłat wcześniejszych kredytów są stałe, termin transz kredytów finansujących zadania inwestycyjne są planowane i mogą ulec zmianie lub modyfikacji z uwagi na rozstrzygnięcia przetargowe lub zmienny proces realizacji inwestycji. 2) Zamawiający zakłada, że kredyt będzie udostępniony do jego dyspozycji w dniu 30.06.2020 roku, bez oddzielnego wniosku kredytowego w walucie polskiej a pobrany w transzach o których mowa w pkt.2 ppkt.1. Planowane transze kredytu są jedynie wskazaniami do planowanego udostepnienia kredytu z uwagi na trwające inwestycje i ich wysokość może być niższa z uwagi na stan zaawansowania robót. 3) W związku z powyższym w celu porównania złożonych ofert odsetki za 2020 rok winny być liczone od dnia 30.06.2019r. dla pierwszej transzy pobranego kredytu (kwota 863 000,00 zł ) i pozostałe wg wymagań określonych w pkt.3 ust. 1 pkt 1 4) Suma kwot zaproponowanych odsetek określi wysokość łącznych kosztów kredytu jako ceny oferty. 5) Okres kredytowy : od 2021 roku do 2027r. 6) Spłata kredytu ( raty kapitału + odsetki ) w poszczególnych latach: 2020 r. - 0,00 zł + odsetki, 2021 r. - 130 000 zł (4 raty x 32 500) + odsetki, 2022 r. - 200 000 zł (4 raty x 50 000) + odsetki, 2023 r. - 200 000 zł (4 raty x 50 000) + odsetki, 2024 r. - 200 000 zł (4 raty x 50 000) + odsetki, 2025 r. - 500 000 zł (4 raty x 125 000) + odsetki, 2026 r. - 500 000 zł (4 raty x 125 000) + odsetki, 2027 r. - 600 000 zł (4 raty x 150 000) + odsetki. Spłata naliczonych odsetek: za 2020 rok spłata odsetek jednorazowo do dnia 31.12.2020r., w latach 2021 – 2027 spłata odsetek w terminach kwartalnych. W latach 2021 – 2027 spłata kapitału nastąpi w 28 ratach kwartalnych począwszy od 31.03.2021r. do 30.12.2027r. w okresach kwartalnych 7) Zabezpieczenie: Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 8) Zamawiający zastrzega aby w całym okresie kredytowania ( wykorzystanie i spłata) naliczanie odsetek według metody kapitałowej , tzn. od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu, 9) Zamawiający nie realizuje postępowania naprawczego ani nie ma zamiaru przystąpić do jego realizacji. 10) Wcześniejsza spłata kredytu nie spowoduje żadnych dodatkowych kosztów finansowych dla Zamawiającego. 11) Na koszt kredytu składać się ma wyłącznie stawka referencyjna WIBOR 1M z dnia 3 czerwca 2020 r. oraz marża banku, bez prowizji za uruchomienie kredytu. 12) Sposób ustalenia stawki WIBOR 1M w okresie obowiązywania umowy należeć będzie do Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. 13) Marża banku jest stała przez cały okres kredytowania. 14) Odsetki będą naliczane i pobierane od wykorzystanego kredytu. 15) Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni. 16) Zamawiający będzie korzystał z kredytu w ustalonych z bankiem transzach lub jednorazowej wypłaty. 17) Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji e-mail w ciągu maksymalnie 3 dni od chwili zapotrzebowania przez Zamawiającego określonej kwoty. 18) Oprocentowanie od zadłużenia przeterminowanego określone zostanie w wysokości i na zasadach obowiązujących u Wykonawcy. 19) Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat bez konieczności uzyskiwania zgody banku, b) rezygnacji z części przyznanego kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat bez konieczności uzyskiwania zgody banku, c) dokonania przesunięcia terminu spłaty poszczególnych rat kredytowych w całym okresie objętym umową, po uprzednim zawiadomieniu banku o takim zamiarze, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów wynikających ze zmiany harmonogramu spłaty kredytu, d) wydłużenia okresu spłaty kredytu po uprzednim złożeniu stosownego wniosku do banku, pod warunkiem posiadania zdolności do spłaty kredytu w okresie wydłużonego kredytowania. 20) Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot Umowy zobowiązuje się do zatrudnienia, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 t.j.), osoby/osób wykonującej/cych następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności techniczno - formalne związane z udzieleniem i obsługą kredytu, w tym m.in. prowadzenie rachunku kredytobiorcy, naliczanie odsetek, ustalanie bieżących sald. 21) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 22) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 23) Zamawiający wymaga aby Wykonawca nie pobierał prowizji oraz innych nie wymienionych opłat z tytułu uruchomienia kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawa 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z póź. zm.). lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, w przypadku gdy nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisje Nadzoru Finansowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – (załącznik nr 3 do SIWZ) 3. Informacja Wykonawcy o obowiązku podatkowym – (załącznik nr 2 do SIWZ) UWAGA ! : Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i dołączenia niniejszego informacji (załącznik nr 2 do SIWZ) do składanej oferty tylko w przypadku powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego w związku z wyborem oferty wykonawcy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach