Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 029 000,00 zł (słownie: dwa miliony dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych) na sfinansowanie zadania pn.„Modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik”.

Gmina Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 47411 Rudnik, ul. Kozielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 106 428 , fax. 032 4106418 wew. 123
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudnik
    ul. Kozielska 1
    47411 Rudnik, woj. śląskie
    tel. 324 106 428, fax. 032 4106418 wew. 123
    REGON: 27625852300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 029 000,00 zł (słownie: dwa miliony dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych) na sfinansowanie zadania pn.„Modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 029 000,00 zł (słownie: dwa miliony dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych) na sfinansowanie zadania pn. „Modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik”. 3.2 Podstawa udzielenia kredytu długoterminowego: Uchwała nr XL/285/2018 Rady Gminy Rudnik z dnia 26 września 2018r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na realizację zadania pn."Modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik" . 3.2.1 Zamawiający informuje, że na dzień 19.10.2018r. tj. ogłoszenia przetargu nie otrzymał opinii RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu przez Gminę Rudnik. Pozytywna opinia RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu będzie warunkiem podpisania umowy, którą zamawiający niezwłocznie przedłoży w Banku po jej otrzymaniu lecz nie później niż w terminie związania ofertą tj. do upływu terminu określonego w SIWZ (tj. 30 dni od momentu otwarcia ofert) 3.3 Kredyt zostanie uruchomiony w jednej transzy na pisemny wniosek Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, zgodnie z wzorem,obowiązującym w Banku (bank udostępni wzór uruchomienia transzy podczas podpisywania umowy kredytowej). Uruchomienie kredytu nastąpi na rachunek Gminy. 3.4 Czas trwania kredytu – 15 lat - tj. 180 miesięcy (z zastrzeżeniem zapisów o których mowa w rozdz. XVI A lit. a SIWZ). 3.5 Do wyliczenia ceny ofertowej jak i do umowy kredytowej przyjmuje się, że rok liczy 365 dni. 3.6 Harmonogram spłat rat (kapitałowych) kredytu będzie następował każdego ostatniego dnia danego miesiąca począwszy od 31.01.2019r. do 31.12.2033r.w niżej wymienionych ratach, kwotach i terminach: 12 rat x 167,00 zł -począwszy od 31.01.2019r. do 31.12.2019r. w równych kwotach 12 rat x 1 667,00 zł -począwszy od 31.01.2020r. do 31.12.2020r. w równych kwotach 155 rat x 12.865,00zł -począwszy od 31.01.2021r. do 30.11.2033r. w równych kwotach 1 rata -ostatnia x 12.917,00 zł - 31.12.2033r. 180 rat - ogółem 3.7 Oprocentowanie kredytu jest zmienne oparte na stawce WIBOR dla 1 miesięcznych depozytów złotowych (WIBOR 1M)+ ...% marża banku + ...% prowizja Banku. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych, przyjmując stawkę WIBOR z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy. 3.8 Zamawiający na potrzeby wyliczenia ceny i zachowania porównywalności ofert, w których Wykonawcy dokonają obliczeń związanych z całkowitym kosztem obsługi kredytu, wskazuje datę 15.11.2018r, jako datę wypłaty kredytu, zgodnie z zapisami SIWZ pkt.3.3 i w istotnych postanowieniach przyszłej umowy o którym mowa w pkt 2 tj. w jednej transzy, a spłata odsetek i prowizji nastąpi -31.01.2019r., okres kredytowania do 31.12.2033r., spłaty rat (kapitałowych) zgodnie z zapisami SIWZ pkt 3.6 i w istotnych postanowieniach przyszłej umowy o której mowa w pkt. 4. Do naliczenia odsetek należy zastosować Średni WIBOR 1 M za m -c wrzesień 2018r., który wynosi 1,64 % + ...% marża banku + ...% prowizja. Uwaga: Informujemy, że oprocentowanie jest zmienne i wynosi 1 krotność stawki średniego jednomiesięcznego WIBOR-u za poprzedni miesiąc. Zmiana oprocentowania następuje pierwszego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, po ogłoszeniu wysokości oprocentowania średniego WIBORU -1 m. 3.9 Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ . 3.10 Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.Zamawiający informuje, że na wekslu własnym in blanco oraz deklaracji wekslowej będzie kontrasygnata skarbnika. 3.11 Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 661130005 – usługi:udzielenia kredytu. .12 Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 3.13 Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.14 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.15 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.16 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektroniczne o której mowa w art 91 a ust 1 ustawy Pzp. 3.17 Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą zamówienia odbywać się będzie w złotych polskich. 3.18 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim (art.9 ust.2 ustawy Pzp) 3.19 Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległości wobec ZUS i Urzędu Skarbowego, oraz, że wszystkie zobowiązania wobec zawartych umów są regulowane na bieżąco. Na wniosek wykonawcy zamawiający zobowiązuje się do przedłożenia aktualnych zaświadczeń z ZUS i Urzędu Skarbowego nie później niż w dniu spisania umowy . 3.20 Zamawiający informuje, że Gmina nie korzysta z factoringu i forfaitingu. 3.21 Zamawiający nie korzysta z umów leasingu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2017r.,poz.1876 z późń. zm) a w przypadku określonym w art 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą ,chyba,że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2014 r poz.1114 oraz 2016 poz.352) a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą Formularz ofertowy- - załącznik nr 1 do SIWZ, Oświadczenie (wstępne) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania -załącznik nr 2 do SIWZ , Oświadczenie (wstępne) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3 do SIWZ, Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy Wyjaśnienie w zakresie zastrzeżenia dokumentów jako tajemnicy przedsiębiorstwa ( o ile dotyczy) 10.12 Składane dokumenty muszą być złożone w formie oryginału, zgodnie z opisem znajdującym się w rozdziale VI SIWZ. Kopie dokumentów opisane winny być za „zgodność z oryginałem „ (każda zapisana strona dokumentu) oraz opatrzone własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli w jego imieniu, a w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach