Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu w roku 2009

Gmina Wińsko ogłasza przetarg

  • Adres: 56-160 Wińsko, Plac Wolności 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3898186 , fax. 071 3898366
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wińsko
    Plac Wolności 2 2
    56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3898186, fax. 071 3898366
    REGON: 93193496300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.winsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu w roku 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia będzie koszt udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych). a) Okres kredytowania wynosi od grudnia 2009 do grudnia 2014 roku: b) Spłata kapitału nastąpi: W roku 2010 w kwocie 400 000,00 zł tj.2 raty po 200 000,00 w miesiącu czerwcu i listopadzie; W roku 2011 w kwocie 400 000,00 zł tj.2 raty po 200 000,00 w miesiącu czerwcu i listopadzie; W roku 2012 w kwocie 400 000,00 zł tj.2 raty po 200 000,00 w miesiącu czerwcu i listopadzie; W roku 2013 w kwocie 400 000,00 zł tj.2 raty po 200 000,00 w miesiącu czerwcu i listopadzie; W roku 2014 w kwocie 400 000,00 zł tj.2 raty po 200 000,00 w miesiącu czerwcu i listopadzie; c) Spłaty odsetek i rat kapitału nastąpią do 30 dnia każdego miesiąca tj. VI, XI d) Okres karencji do 30 czerwca 2010r. Oferent uzyska od zamawiającego zabezpieczenie spłaty kredytu w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Przedmiotowy kredyt zgodnie z art.82 ust.1 pkt.2 ustawy o finansach publicznych zostanie wykorzystany na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: spełniają warunki zawarte w art. 22 ust1 Prawa zamówień publicznych : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Odpis zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej w zakresie objętym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty . Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane przez zamawiającego warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. Nr 1; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Odpis zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej w zakresie objętym zamówieniem. 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku stanowiącym zał. Nr 2 do niniejszej SIWZ; 6. Wykaz przedstawiający iż bank udzielił i obsługiwał co najmniej jeden kredyt długoterminowy na rzecz podmiotów Publicznych, ( należy w wykazie podać nazwę instytucji okres kredytowania oraz wartość kredytowania) 7. Wykaz osób/osoby jaką/mi będzie dysponować wykonawca przy wykonywaniu zamówienia odpowiedzialną i które będą zajmowały się obsługą kredytu (Należy podać imię i nazwisko osoby/osób stanowisko, staż pracy oraz dane kontaktowe) 8. Przedstawienie całkowitego kosztu udzielania kredytu w tym symulacja odsetek w całym okresie kredytowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: prowizja od kwoty udzielonego kredytu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.winsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach