Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.660.000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu bedżetu i spłatę wcześniej zaciągnietych zobowiązań

Gmina Nowy Duninów ogłasza przetarg

  • Adres: 09505 Nowy Duninów, ul. Osiedlowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 610 236 , fax. 242 610 236
  • Data zamieszczenia: 2018-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Duninów
    ul. Osiedlowa 1
    09505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie
    tel. 242 610 236, fax. 242 610 236
    REGON: 54162900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nowyduninow.info.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.660.000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu bedżetu i spłatę wcześniej zaciągnietych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.660.000 PLN (Słownie: jeden milion sześćset sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 2. Źródłem pokrycia zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami będą dochody własne gminy Nowy Duninów z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych. 3. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 4. Wykorzystanie kredytu – przelew na rachunek Gminy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Gostyninie 34 9012 0004 0000 1443 2001 0001 po uprzednim złożeniu przez Gminę zapotrzebowania co do wysokości środków. Zapotrzebowanie może być złożone za pomocą faxu lub poczty elektronicznej. 5. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 30.12.2018 roku. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez żadnych dodatkowych opłat i podania przyczyn. 7. Okres kredytowania od uruchomienia kredytu do 30 grudnia 2026 roku. 8. Spłata kredytu nastąpi w następujący sposób: a) 2019 – 10 rat po 10.000 zł, b) 2020 – 2023 – 48 rat po 16.000 zł, c) 2024 – 2026 - 36 rat po 22.000 zł. 9. Spłaty rat kredytu (kapitału) dokonywane będą w ratach miesięcznych w terminie do 30 dnia każdego miesiąca przez okres 94 miesięcy poczynając od 30 marca 2019 r. Ostatnia rata kredytu do 30 grudnia 2026 roku. 10. Okres karencji w spłacie od uruchomienia kredytu do 29 marca 2019 r. Spłata kredytu rozpoczyna się 30 marca 2019 r. (termin spłaty I raty). 11. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych do dnia 20 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Ostatni termin płatności odsetek 30.12.2026. 12. W przypadku gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu bądź odsetek przypadają na dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 13. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy: a) Stałej w okresie kredytowania marży banku, b) Zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania WIBOR 1M – stawka ustalona na okres 1 miesiąca w wysokości z ostatniego dnia roboczego miesiąca i mająca zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania od 1-ego dnia następnego miesiąca, c) Wykonawca nie pobiera prowizji. 14. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR 1M na dzień 10.10.2018 tj. 1.64 % oraz termin uruchomienia kredytu w dniu 30.11.2018r. 15. O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca (bank) powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, ze rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. 16. Przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży do akceptacji zamawiającemu przewidywany harmonogram spłat kredytu uwzględniając wszystkie wymagania SIWZ 17. Odsetki od udzielonego kredytu ustalone na podstawie oprocentowania opisanego w pkt. 8 stanowić będą jedyne wynagrodzenie banku z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie. 18. Bank zobowiązany jest zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążenia zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu banku przez zamawiającego w terminie 7 dni o zamiarze dokonania takiej spłaty. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu oraz renegocjacji kwoty i terminów spłat kapitału. 20. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem In blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania, iz posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie wykonywania czynności bankowych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg druków dołączonych do SIWZ – załącznik nr 2 oraz 3 do SIWZ. b) Wykonawca, który w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postepowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów: • składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia; • w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 ppkt. a). c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: • aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia; • pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawcy. 2. Wykaz dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona obowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a) dokument potwierdzający posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności w zakresie wykonywania czynności bankowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach