Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion, 00/100 zł) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów i pożyczek

Gmina Golczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 72-410 Golczewo, Zwycięstwa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3860127, 3860102, , fax. 91 3860127
  • Data zamieszczenia: 2018-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golczewo
    Zwycięstwa 23
    72-410 Golczewo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3860127, 3860102, , fax. 91 3860127
    REGON: 81168487000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golczewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion, 00/100 zł) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion, 00/100 zł) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, którego wartość określi oferowana przez Wykonawców wysokość odsetek. 3. Kwota spłaty kredytu w poszczególnych latach: a. 2019 r. - 100.000,00 zł b. 2020 r. - 100.000,00 zł c. 2021 r. - 100.000,00 zł d. 2022 r. - 100.000,00 zł e. 2023 r. - 150.000,00 zł f. 2024 r. - 150.000,00 zł g. 2025 r. - 150.000,00 zł h. 2026 r. - 150.000,00 zł 4. Zamawiający będzie dokonywał kwartalnych płatności rat na koniec każdego kwartału w wysokości : a. w latach 2019 - 2022 po 25.000,00 zł b. w latach 2023 - 2026 po 37.500,00 zł 5. Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu – do 29 marca 2019 r. 6. Spłata pierwszej raty kredytowej nastąpi 29 marca 2019 r., spłata ostatniej raty kredytowej nastąpi 31 grudnia 2026 r. Spłata kredytu (kapitału) dokonywana będzie w 32 ratach kwartalnych na ostatni dzień roboczy każdego kwartału. 7. Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo do dnia: 30 listopada 2018 r. przelewem na rachunek bankowy Gminy Golczewo, nr rachunku: 02 9376 1011 2004 0004 0934 0001, na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. 9. Do kwoty raty zaciągniętego kredytu doliczone będą odsetki. 10. Kredyt oprocentowany będzie wg zmiennej stopy procentowej stanowiącej sumę stawki bazowej i marży banku. Stawka bazowa WIBOR 3M obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, jako średnia arytmetyczna z pięciu ostatnich kwotowań poprzedzających okres obrachunkowy i będzie miała zastosowanie od 1-go dnia kalendarzowego następnego miesiąca (aktualizacja stawki miesięczna). W przypadku, gdy nie odbywają się notowania stawek (sobota, niedziela, święta) należy przyjąć stawkę dnia poprzedzającego, w którym notowanie miało miejsce. Zmiana wysokości stawki bazowej powoduje zmianę wysokości oprocentowania kredytu o taką samą liczbę punktów procentowych. 11. Odsetki naliczane będą od aktualnego salda zadłużenia w miesięcznych okresach obrachunkowych i płatne w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca. 12. O wysokości łącznej raty spłaty kredytu i odsetek Wykonawca informuje Zamawiającego drogą elektroniczną poprzez wiadomość e-mail na adres: skarbnik@golczewo.pl i urzad@golczewo.pl w terminie 7 dni przed terminem płatności. 13. Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 14. Po stronie Wykonawcy, któremu udzielono zamówienie jest sporządzenie projektu umowy przedstawionego do akceptacji Zamawiającego. 15. Istnieje możliwość zmiany harmonogramu spłat bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 1) wykażą, że posiadają zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych (jeżeli Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisje Nadzoru Bankowego), jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku , Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji. 2) warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia 3) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie .ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności do lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, ten dokument należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zaistnienia sytuacji opisanej w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 2. Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, tj. koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim UE, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach