Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.000.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów

Gmina Bielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-230 Bielsk, Plac Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 265 01 01 , fax. 24 265 01 05
  • Data zamieszczenia: 2019-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk
    Plac Wolności
    09-230 Bielsk, woj. mazowieckie
    tel. 24 265 01 01, fax. 24 265 01 05
    REGON: 61101556600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugbielsk.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.000.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.000.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów „ 1.1. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.000.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów. 2. Rodzaj zamówienia: usługi 3. Miejsce wykonania: Bielsk 4. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.000.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów, na następujących warunkach: 1) Udzielenie kredytu w kwocie 4.000.000,00 zł w 2019r. w planowanych następujących terminach i transzach: a) do 15.04.2019 r. – 1.500.000,00 zł b) do 18.06.2019 r. – 1.500.000,00 zł c) do 16.09.2019 r. –1.000.000,00 zł; wysokość transz kredytu i ich termin może ulec zmianie. 2) Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r. 3) Wykonawca na podstawie pisma otrzymanego od Zamawiającego przeleje kwotę przydzielonego kredytu (transzę) w wysokości określonej w piśmie na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4) Okres kredytowania 8 lat, tj. do 31.12.2026 r. 5) Karencja w spłacie kapitału ustalona do dnia 31.03.2020 r. 6) Spłata kredytu nastąpi w ciągu 7 lat w okresie od 31.03.2020 r. do 31.12.2026 r. 7) Spłata odsetek nastąpi – miesięcznie w okresie od 30.04.2019 r. do 31.12.2026 r. 8) Spłata kapitału kwartalnie tj. do 31.03., 30.06., 30.09, 31.12. w latach 2020-2026, zgodnie z harmonogramem przedstawionym w Załączniku nr 5 do SIWZ. 9) Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M oraz stałej marży Wykonawcy. Wykonawca nie pobiera prowizji. 10) Dla ustalenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M na dzień 26.03.2019 r. (1,64%) oraz daty uruchomienia transz: 15.04.2019 r., 18.06.2019 r., 16.09.2019 r. 11) Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do kredytobiorcy w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania tj. not odsetkowych, a nie wyciągów bankowych. 12) Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 13) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu (w tym rat kredytu) bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wcześniejsza spłata kredytu nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji prawnych i finansowych dla kredytobiorcy. 14) Kredytobiorca zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów i podania przyczyn oraz negocjacji kwoty i terminów spłat kapitału. 15) W przypadku niewykorzystania części kredytu Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami. 16) W celu umożliwienia Wykonawcy oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia załącza się następujące dokumenty: • Uchwała nr Pł.373.2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 27 listopada 2018 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Bielsk projekcie uchwały budżetowej i deficycie na 2019 rok; • Uchwała nr Pł.372.2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 27 listopada 2018 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Bielsk projekcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielsk na lata 2019-2026; • Uchwała budżetowa Gminy Bielsk na rok 2019 nr 9/III/2018 Rady Gminy Bielsk z dnia 28 grudnia 2018 roku. • Zarządzenie nr 11/2019 z dnia 26 lutego 2019 r. Wójta Gminy Bielsk o zaciągnięciu kredytu • Uchwała nr Pł.98.2019 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 8 marca 2019 roku w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciąganego przez Gminę Bielsk • Sprawozdania za 2018 rok : Rb-Z, Rb-N, Rb-NDS, Rb-27S, Rb-28S, Rb-PDP, Rb-ST, RB-UZ; • Sprawozdanie z wykonania budżetu za I półrocze 2018 roku; • Uchwała nr Pł.300.2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 6 września 2018r. wyrażająca opinię o przedłożonej przez Wójta Gminy Bielsk informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze 2018 roku; • Uchwała Nr 25/IV/2019 Rady Gminy Bielsk z dnia 6 lutego 2019r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielsk - załącznik nr 1 - załącznik nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: a) posiadania Zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. –Prawo bankowe, bądź inne wymagane właściwymi przepisami prawa zezwolenie lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA WINNA ZAWIERAĆ: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 1). b) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi (np. Liderowi / przedstawicielowi / partnerowi wiodącemu) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy c) projekt umowy zawierający postanowienia zawarte w załączniku nr 5 do siwz d) oświadczenia wymienione w pkt. VI. 1 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach