Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 2 500 000 ZŁ NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY SPICZYN W ROKU 2018

Urząd Gminy Spiczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 21077 Spiczyn, Spiczyn
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 577 184 , fax. 817 577 048
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Spiczyn
    Spiczyn
    21077 Spiczyn, woj. lubelskie
    tel. 817 577 184, fax. 817 577 048
    REGON: 55153300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugspiczyn.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 2 500 000 ZŁ NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY SPICZYN W ROKU 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 500.000,00 PLN (słownie złotych: dwa miliony pięćset tysięcy) na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Spiczyn w roku 2018. 2) Podstawa zaciągnięcia kredytu: Zarządzenie Nr IV.52.2018 Wójta Gminy Spiczyn z dnia 30 listopada 2018 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Spiczyn. 3) Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 4) Dzień postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego: 28.12.2018 r. 5) Termin wykorzystania kredytu: 28.12.2018 r. – 31.12.2018 r. 6) Okres karencji w spłacie kredytu do 31.12.2019 r. 7) Spłata kapitału kredytu: 5 lat, tj. 2020-2025 w równych ratach kwartalnych (20 rat x 125 000 zł) płatnych ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał; spłata pierwszej raty 31.03.2020 r., spłata ostatniej raty 31.12.2025 r. – przerwa w spłacie w roku 2022. 8) Spłata odsetek – kwartalnie, płatnych ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał; pierwsza spłata odsetek w dniu 31.03.2019 r., ostatnia spłata w dniu 31.12.2025 r. 9) Środki z kredytu przekazane na rachunek Zamawiającego nr 30 8702 1011 1000 0140 2000 0010. 10) Stopa procentowa kredytu: stawka WIBOR 3M + stała marża banku. 11) Kredyt może być spłacony przed terminem spłaty bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat. W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu odsetki zostaną naliczone za okres do dnia faktycznej spłaty części lub całości kredytu. 12) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat z tytułu ubezpieczenia kredytu, kosztów manipulacyjnych, prowizji od udzielonego kredytu oraz innych kosztów. 13) Rozliczenia pomiędzy wykonawcą a zamawiającym prowadzone będą w złotych polskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie Banku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U z 2018 r., poz. 2187, z późn. zm.) lub dokumenty równoważne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach