Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 166 527,00 zł (słownie: dwa miliony sto sześćdziesiąt sześć tysięcy pięćset dwadzieścia siedem złotych )

Gmina Maszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 72130 Maszewo, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 418 78 43 , fax. 91 418 75 06
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Maszewo
    Plac Wolności 2
    72130 Maszewo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 418 78 43, fax. 91 418 75 06
    REGON: 81168428400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 166 527,00 zł (słownie: dwa miliony sto sześćdziesiąt sześć tysięcy pięćset dwadzieścia siedem złotych )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    527,00 zł (słownie: dwa miliony sto sześćdziesiąt sześć tysięcy pięćset dwadzieścia siedem złotych ) ” Wymagania Zamawiającego do udzielenia kredytu: Okres kredytowania od 30.06.2018 r. do 25.12.2023 r. Uruchomienie kredytu w dwóch transzach: I transza do 10.07.2018 r. w kwocie 1 445 000,00 zł II transza do 10.09.2018 r. w kwocie 721 527,00 zł Okres spłaty kapitału od 25.01.2019 r. do 25.12.2023 r. Karencja w spłacie rat kapitałowych od daty udzielenia pierwszej transzy kapitału do 25.01.2019r. Spłata kapitału : od 25.01.2019r do 25.12.2023r Termin płatności pierwszej raty kapitałowej 25.01.2019r. Termin płatności każdej raty kapitałowej do 25 dnia każdego miesiąca. Termin spłaty raty odsetkowej : do 25 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, za który zostały naliczone, płatność ostatniej raty wraz ze spłatą kapitału. Spłata odsetek w okresach karencji następować będzie w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. Oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę referencyjną WIBOR 1M, powiększone o stałą marżę banku. Do wyliczania odsetek należy przyjąć taką ilość dni w roku, jaka wynika z wewnętrznych uregulowań banku. Do obliczenia wysokości odsetek należy przyjąć WIBOR 1 M na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji bankowej od udzielonego kredytu. W całym okresie kredytowania naliczanie odsetek winno być dokonywane od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu. Niedopuszczalna jest kapitalizacja odsetek. Spłata będzie realizowana na podstawie każdorazowego pisemnego zawiadomienia przesłanego przez bank. Zawiadomienie będzie zawierało m.in. następujące dane : a)niespłacona kwota kapitałowa, b)aktualna wysokość stopy procentowej, c)kwota odsetek, d)kwota do zapłaty, e)termin zapłaty. Zamawiający zastrzega sobie: a)Wykonawca nie będzie żądał: opłat za przedterminową spłatę kredytu, opłaty administracyjnej za zarządzanie, za złożenie wniosku kredytowego oraz innych opłat, b)zmniejszenie kwoty kredytu bez dodatkowych kosztów, c)zmianę kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów, d)prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, e)odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty, a nie do końca okresu umowy, f)zmiany harmonogramu spłaty kredytu – bez dodatkowych kosztów, jeżeli wystąpią okoliczności zmuszające Zamawiającego do zmiany terminów spłaty, g)Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową, podpisany przez Burmistrza Maszewa, z kontrasygnatą Skarbnika Gminy wraz z oświadczeniem o poddaniu się egzekucji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie dotyczące RODO. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach