Przetargi.pl
„Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 085 000,00 PLN”

Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 17-312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 557 135 , fax. 085 655 70 80
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
    ul. Kraszewskiego 5
    17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie
    tel. 856 557 135, fax. 085 655 70 80
    REGON: 50659059000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 085 000,00 PLN”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powyższy kredyt jest przeznaczony na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 1.085.000zł na okres od 14.10.2020r. do 31.12.2029r., z możliwością wcześniejszej spłaty kredytu. Oprocentowanie winno zawierać wszystkie koszty związane z zaciągnięciem tego kredytu, w tym m.in. oprocentowanie kredytu, koszty prowizji itp. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji do dnia 14.10.2020r. Spłaty rat nastąpią w latach 2021-2029 następujących terminach: 2021r.: do 30.09 - 3.750zł i do 31.12 - 3.750 zł 2022 r.: do 30.09 - 3.750zł i do 31.12 - 3.750zł 2023r.: do 30.09 - 3.750zł i do 31.12 - 3.750zł 2024r.: do 30.09 - 2.500zł i do 31.12 - 2.500zł 2025r.: do 30.09 - 2.500zł i do 31.12 - 2.500zł 2026r.: do 30.09 - 10.000zł i do 31.12 - 10.000zł 2027r.: do 30.09 - 17.500zł i do 31.12 - 17.500zł 2028r.: do 30.09 - 200.000zł i do 31.12 - 200.000zł 2029r.: do 30.09 - 298.750zł i do 31.12 - 298.750zł Odsetki od kredytu naliczane są miesięcznie i płatne do ostatniego dnia miesiąca od chwili pobrania pierwszej transzy kredytu. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie kwoty kredytu, wobec powyższego odsetki zmniejszą się proporcjonalnie. Przewiduje się dwie transze kredytu które kredytodawca wypłaca na zlecenie Zamawiającego. Odsetki i inne koszty przy spłacie kredytu –malejące – zgodnie z żądaniem Zamawiającego. 2.1 Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 3M z notowań na dzień 23.09.2020 r. na potrzeby badania ofert. 2.2. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 2.3. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 2.4. Zamawiający określa sposób ustalania WIBORU 3M do naliczania oprocentowania kredytu liczony według stawki WIBOR 3M według notowań na 10 dni kalendarzowych poprzedzających okres obrachunkowy. 2.5. Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo bankowe 2.6. Wykonawca, będzie terminowo przekazywał środki pieniężne na rachunek Zamawiającego. 2.7. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 2.8. Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 .par. 1 pkt.5 k.p.c. 2.9. Zamawiający wyraża zgodę na kontrasygnatę skarbnika na umowie kredytu, wekslu, deklaracji wekslowej. 2.10. Na rachunkach Gminy w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne. 2.11. Gmina nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. 2.12. W Gminie nie był prowadzony program postepowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009r o finansach publicznych 2.13. W Gminie nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków. 2.14. Do naliczania odsetek od kredytu należy przyjąć kalendarz rzeczywisty 2.15. Zamawiający nie posiada zobowiązań z tyt. Obligacji, wykupu wierzytelności, forfaitingu, faktoringu, eFinancingu, leasingu. 2.16. Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom. 2.17. Zamawiający nie posiada podpisanych umów o charakterze publiczno-prawnym. Do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załączono: Do pobrania: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór wykazu wykonanych przez Wykonawcę usług, 3) Załącznik nr 3 do SIWZ - Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (nie należy składać wraz z ofertą) 4) Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór oświadczenia w zakresie, o którym mowa w pkt 6 ust. 6.4. Pozostałe załączniki: - Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku z dnia 17.09.2020 r - wzór umowy 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, warunek będzie spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz oferty, sporządzony na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do zawarcia umowy albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, - dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, - zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy). - załącznik nr 4 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach