Gmina Miejska Gorlice, Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 3551252 , fax. 018 3551212
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Gorlice, Urząd Miejski
ul. Rynek 2 2
38-300 Gorlice, woj. małopolskie
tel. 018 3551252, fax. 018 3551212
REGON: 00052281400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl/miasto
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 1.800.000,00 PLN NA SFINANSOWANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN: BUDOWA I MODERNIZACJA CIĄGU ULIC ŁĄCZĄCYCH DROGĘ KRAJOWĄ NR 28 Z DROGAMI WOJEWÓDZKIMI NR 993 I 977 W GORLICACH. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego inwestycyjnego refinansowego w kwocie 1.800.000,00 PLN, na sfinansowanie zadania pn. Budowa i modernizacja ciągu ulic łączących drogę krajową Nr 28 z drogami wojewódzkimi Nr 993 i 977 w Gorlicach, zgodnie z Uchwałą Nr 355/XXXIX/2009 Rady Miasta Gorlice z dnia 18 czerwca 2009 r., stanowiącą zał. nr 3 do SIWZ. 1.2. Roczne spłaty kredytu nie mogą przekroczyć kwot ustalonych w prognozie długu publicznego miasta Gorlice z dnia 29.12.2008 r. (załącznik nr 15 do Uchwały Budżetowej Miasta Gorlice na 2009 r., Nr 302/XXXII/2008 Rady Miasta Gorlice z dnia 29 grudnia 2008 r.) - zał. nr 4 do SIWZ Termin postawienia kredytu do dyspozycji: od 30.09.2009 r. do 31.12.2009 r. Terminy i kwoty spłaty rat kredytu: 1 rata: 31.03.2011 r. - 100.000,00 zł 2 rata: 30.06.2011 r. - 100.000,00 zł 3 rata: 30.09.2011 r. - 100.000,00 zł 4 rata: 31.12.2011 r. - 100.000,00 zł 5 rata: 31.03.2012 r. - 100.000,00 zł 6 rata: 30.06.2012 r. - 100.000,00 zł 7 rata: 30.09.2012 r. - 100.000,00 zł 8 rata: 31.12.2012 r. - 100.000,00 zł 9 rata: 31.03.2013 r. - 150.000,00 zł 10 rata: 30.06.2013 r. - 150.000,00 zł 11 rata: 30.09.2013 r. - 100.000,00 zł 12 rata: 31.12.2013 r. - 100.000,00 zł 13 rata: 31.03.2014 r. - 150.000,00 zł 14 rata: 30.06.2014 r. - 150.000,00 zł 15 rata: 30.09.2014 r. - 100.000,00 zł 16 rata: 31.12.2014 r. - 100.000,00 zł Spłata odsetek Spłata odsetek od kredytu odbywać się będzie w okresach kwartalnych - odsetki naliczane na koniec każdego kwartału, płatne (na podstawie noty wystawionej przez bank) do 15 dnia następnego miesiąca po zakończonym kwartale. Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek i zamierza rozpocząć ich spłatę bezpośrednio po uruchomieniu kredytu. Do celów obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć: - termin postawienia kredytu do dyspozycji - 30.11.2009 r. - 365 dni w każdym roku, - stawkę WIBOR 1M z dnia 30.07.2009 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamwiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy do oferty dołączyć: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zakliczyn na rok 2016 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów do kwoty 1.530.674,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 639 028,17 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Gminy Łapanów.
Dodano: 2016-07-20 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 3.443.642,95 zł z przeznaczeniem na spłatę przypadających na rok 2016 zobowiązań z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.
Dodano: 2016-07-20 - Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 3 100 000,00 PLN (słownie: trzy miliony sto tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie inwestycji polegającej na przebudowie części mieszkalnej wraz z przeszkleniem galerii komunikacyjnych oraz montażem dźwigu osobowego w budynku mieszkalno- usługowym, zlokalizowanym w Oświęcimiu, Rynek Główny 16.
Dodano: 2016-07-13 - Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 603 000,00 zł na sfinansowanie zadania pn.: Zabezpieczenie odpadów azbestowych na drogach gminnych - 2016
Dodano: 2016-07-12 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1800000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na pokrycie zobowiązań, które zostały zaplanowane w rozchodach budżetu Gminy Szczucin na 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 3.000.000 PLN na sfinansowanie zadań realizowanych przez gminę Czarny Dunajec
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do łącznej wysokości 2.612.186,43 zł.
Dodano: 2016-06-29