Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w 2017 roku w kwocie 2 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Samborzec oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Gmina Samborzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-650 Samborzec, Samborzec
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8314443 , fax. 15 8314583
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Samborzec
    Samborzec 43
    27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8314443, fax. 15 8314583
    REGON: 83040977800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.samborzec.pl/Article/id,199.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w 2017 roku w kwocie 2 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Samborzec oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w 2017 roku w kwocie 2 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Samborzec oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań na poniższych warunkach. 2.1. Uruchomienie kredytu w kwocie 2 000 000,00 zł (słownie: dwóch milionów złotych) w dniu podpisania umowy (z zastrzeżeniem możliwości jego późniejszego uruchomienia w przypadku niespełnienia do tego dnia warunku przekazania Wykonawcy pozytywnej opinii RIO o możliwości jego spłaty). W tym dniu całość środków pieniężnych winna być postawiona do dyspozycji Zamawiającego poprzez przelew środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 2.2. Spłaty rat kapitałowych kredytu w poniższych ratach i terminach będą realizowane według następującego harmonogramu: 1) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.02.2018, 2) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.03.2018, 3) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.04.2018, 4) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.05.2018, 5) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.06.2018, 6) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.05.2021, 7) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.06.2021, 8) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.07.2021, 9) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.08.2021, 10) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.09.2021, 11) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.10.2021, 12) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.11.2021, 13) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.12.2021, 14) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.01.2022, 15) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.02.2022, 16) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.03.2022, 17) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.04.2022, 18) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.05.2022, 19) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.06.2022, 20) w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 28.07.2022. 2.3. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od kwoty aktualnego zadłużenia i podlegają spłacie w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca. 2.4. Kredyt będzie oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym. Oprocentowanie na następny miesiąc będzie obliczone wg średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1 M za miesiąc poprzedni i marży banku. 2.5. Prowizja przygotowawcza płatna w ciągu 10 dni od podpisania umowy. 2.6. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Na wekslu in blanco i deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy. 2.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu. 2.8. Zamawiający dopuszcza stosowanie odsetek, opłat i prowizji z tytułu m.in. oprocentowania kredytu oraz prowizji przygotowawczej (za udzielenie kredytu). Niedopuszczalna jest prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiadania uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1876), w szczególności zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Prawa bankowego, oraz przedłoży dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych; pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w sytuacji polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach