Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2012 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.

Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu ogłasza przetarg

  • Adres: 28-366 Małogoszcz, ul. Jaszowskiego 3a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3855135 , fax. 041 3855318
  • Data zamieszczenia: 2012-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu
    ul. Jaszowskiego 3a 3a
    28-366 Małogoszcz, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3855135, fax. 041 3855318
    REGON: 00053741500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.eobip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2012 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu długoterminowego bezgotówkowego w wysokości 5.307.748,00 PLN(słownie: pięć milionów trzysta siedem tysięcy siedemset czterdzieści osiem 00/100 złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2012 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2012 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 1.2 Kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową, oprocentowany wg stawki WIBOR 1M plus ewentualna stała marża bankowa powiększająca (pomniejszająca) stawkę WIBOR 1M. 1.3 Przewidywany termin uruchomienia kredytu czerwiec 2012 r. 1.4 Zamawiający zakłada, że poszczególne części kredytu będą przelewane na rachunek zamawiającego po wcześniejszym zamówieniu odpowiednich kwot, a odsetki będą naliczone od rzeczywistego zadłużenia i od dnia przekazania pieniędzy na rachunek zamawiającego. W związku z powyższym w celu porównania złożonych ofert, odsetki za 2012 rok powinny być naliczone od dnia udzielenia kredytu 2012 r. 1.5 Okres kredytowy do 2018 roku. 1.6 Spłata naliczonych odsetek za 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 i 2018 nastąpi w okresach kwartalnych: 31 marca, 30 czerwca, 30 września, 31 grudnia 1.7 Spłata kapitału począwszy od 2015 do 2018 roku w okresach kwartalnych wg poniższego: Data spłaty Kwota 31.03.2015 125.000,00 30.06.2015 125.000,00 30.09.2015 125.000,00 31.12.2015 125.000,00 Razem rok 2015 500.000,00 zł Data spłaty Kwota 31.03.2016 250.000,00 30.06.2016 250.000,00 30.09.2016 250.000,00 31.12.2016 250.000,00 Razem rok 2016 1.000.000,00 zł Data spłaty Kwota 31.03.2017 500.000,00 30.06.2017 500.000,00 30.09.2017 500.000,00 31.12.2017 500.000,00 Razem rok 2017 2.000.000,00 zł Data spłaty Kwota 31.03.2018 500.000,00 30.06.2018 500.000,00 30.09.2018 500.000,00 31.12.2018 307.748,00 Razem rok 2018 1.807.748,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 14 maja 2012 r. do godziny 10.00 (czasu lokalnego). 8.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zmianami). 8.2. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2012 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. Bank Spółdzielczy Kielce oMałogoszcz, 28-366 Małogoszcz Nr 27 84930004 0100 0600 0042 0006. Wadium będzie ważne z chwilą wpływu gotówki na konto zamawiającego. 8.3. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach niż pieniądz, należy je złożyć w kasie w siedzibie zamawiającego w UMiG Małogoszcz ul. Jaszowskiego 3 A, czynna w godz.: od 700 do 1500 . 8.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa z Wykonawcą który wygrał przetarg. c) zamawiający unieważni postępowanie przetargowe, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 8.6. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malogoszcz.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach