Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skórzec w 2018 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

Gmina Skórzec ogłasza przetarg

  • Adres: 08114 Skórzec, ul. Siedlecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 631 28 61 , fax. 25 631 28 91
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skórzec
    ul. Siedlecka 3
    08114 Skórzec, woj. mazowieckie
    tel. 25 631 28 61, fax. 25 631 28 91
    REGON: 71158257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skorzec.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skórzec w 2018 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu publicznemu: „Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skórzec w 2018 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów”. 2.1. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 66113000-5 Usługi udzielania kredytu 2.2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.862.391,00 zł, o okresie spłaty - 7 lat tj. od 31.01.20189 r. do 31.12.2025 r. 2.3. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego po podpisaniu umowy i przesłaniu dyspozycji uruchomienia transzy, w terminie maksymalnie 6 dni roboczych licząc od dnia przesłania dyspozycji faksem, drogą elektroniczną lub pocztową. Zamawiający przewiduje wypłatę następujących transz: a) niezwłocznie po podpisaniu umowy – 3.000.000,00 zł b) na dzień 3.12.2018r. – 1.550.000,00 zł c) na dzień 20.12.2018r. – 312.391,00 zł. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo: realizacji kredytu w transzach, o których będzie informował Wykonawcę z wyprzedzeniem wynikającym z zaoferowanego przez Wykonawcę terminu wypłaty transzy, zmian wysokości i ilości prognozowanych transz, o których mowa w pkt. 2.3, w tym także nie wykorzystanie części kwoty kredytu wskazanej w pkt. 2.3 litera c) tj. 312.391,00 zł. Decyzję o nie wykorzystaniu pełnej kwoty kredytu Zamawiający podejmie do końca 2018r. 3. Informacje dodatkowe: 3.1. Karencja w spłacie kapitału do 31.12.2018 r. 3.2 Karencja w spłacie odsetek: spłata odsetek od 30.11.2018 r. 3.3. Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 3M plus marża banku. 3.4. Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. 3.5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający nie przewiduje oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie przepisów bankowych. 3.6. Spłata odsetek dokonywana będzie w terminach miesięcznych w kwotach wynikających z aktualnego zadłużenia ostatniego dnia każdego miesiąca. 3.7. Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu. 3.8. Spłata rat kredytu w latach 2019 - 2025 następować będzie w miesięcznych ratach począwszy od 31.01.2019 r. przez okres 84 miesięcy. Płatne na ostatni dzień każdego miesiąca wraz z odsetkami. 3.9. W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluję wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy przed wyznaczoną datą spłaty. 3.10. Ewentualna prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo dla każdej transzy kredytu, od wysokości wykorzystanej transzy, w dniu wypłaty transzy kredytu. 3.11. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej przez bank ofercie. 3.12. W sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej – odsetki liczone do dnia spłaty kredytu. 3.13. Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do postawienia środków finansowych do dyspozycji Zamawiającego poprzez przelanie ich na rachunek bankowy Nr 25 9194 0007 0055 0143 2000 0010 w BS Siedlce O/Skórzec prowadzony dla Gminy Skórzec.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień, jeżeli wykaże, że: - posiadają zezwolenie lub inny dokument, potwierdzający uprawnienie do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Prawo bankowe (Dz. U. 2017 poz. 1876). W przypadku zagranicznych instytucji kredytowych w rozumieniu Prawa bankowego, w miejsce ww. dokumentu należy posiadać odpowiedni dokument z kraju (siedziby) banku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji nadzoru bankowego o prowadzeniu działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w formie oddziału lub w ramach działalności transgranicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane z ofertą: 1. Formularz oferty, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Składane w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie gminy: 1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach