Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na dofinsansowanie zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Wietrzychowice

Urząd Gminy Wietrzychowice ogłasza przetarg

  • Adres: 33270 Wietrzychowice,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 641-80-45 , fax. 0-14 641-80-45
  • Data zamieszczenia: 2018-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wietrzychowice 19
    33270 Wietrzychowice, woj. małopolskie
    tel. 0-14 641-80-45, fax. 0-14 641-80-45
    REGON: 54999600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wietrzychowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na dofinsansowanie zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Wietrzychowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Wietrzychowice 1) Kwota kredytu 1.900.000,00 PLN. 2) Okres kredytowania 10 lat tj. do 29.12.2028 roku. 3) Kredyt uruchamiany w transzach do 28.09.2018 roku na podstawie wniosków Zamawiającego złożonych w banku do dnia 27.09.2018 roku. Kwota kredytu nie uruchomiona do 28.09.2018r., nie będzie wykorzystana. Bank nie obciąży Zamawiającego dodatkowymi kosztami z tytułu niewykorzystania całości kredytu. 4) Spłata kredytu nastąpi w ciągu 10 lat tj. pierwsza rata do 29 marca 2019 r., kolejne raty co 3 miesiące do ostatniego dnia danego miesiąca ( w przypadku gdy ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał przypadnie na dzień wolny od pracy spłata nastąpi w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy) z zachowaniem okresu karencji do dnia 28.03.2019r. Okres karencji dotyczy spłaty rat kredytu. 5) Spłata odsetek będzie bieżącą i podlegają spłacie w terminach : kwartalnie ostatniego dnia miesiąca kończącego każdy kwartał kalendarzowy (w przypadku gdy ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał przypadnie na dzień wolny od pracy spłata nastąpi w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy ) począwszy od 29.06.2018r. oraz w dniu ostatecznej spłaty kredytu. Na podstawie pisemnej informacji przekazanej przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank drogą elektroniczną lub w drodze faksu, najpóźniej 7 dni przed datą płatności raty kredytu. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, a roku przestępnym 366 dni. 6) Dla wyliczenia kosztów kredytu należy przyjąć następujące dane: Kwota kredytu: 1 900 000,00 zł , postawiony do dyspozycji Zamawiającego w dniu 08.06.2018r. 7) Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M na dzień 14.05.2018 r. oraz stałej w trakcie trwania umowy marży banku. 8) Prowizja będzie płatna każdorazowo od wysokości uruchamianych transz w dniu uruchomienia transzy kredytu. 9) Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat oraz przesunięć spłat kredytu w kolejnych latach bez dodatkowych opłat. 2.Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, związanych z : analizą finansową; uruchomieniem kredytu; obliczeniem należnych odsetek bankowych. I.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz.128) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Inne dokumenty składane wraz z ofertą: a) pełnomocnictwa - jeżeli dotyczą b) formularz ofertowy wg wzoru zawartego w załączniku nr 1 c)w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności należy określić : - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. d). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP e) oswiadczenie ,że osoby sa zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach