Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 2.100.000 zł na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec w roku 2018

Gmina Janowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 24123 Janowiec, ul. Radomska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 8815216, 8815215 , fax. 0-81 8815216
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowiec
    ul. Radomska 2
    24123 Janowiec, woj. lubelskie
    tel. 0-81 8815216, 8815215, fax. 0-81 8815216
    REGON: 43101957000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 2.100.000 zł na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości do kwoty 2.100.000,00 zł (słownie: dwa miliony sto tysięcy 00/100 złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu gminy Janowiec w 2018 roku. 2. Kredyt będzie dostępny najpóźniej w dniu następnym po dniu podpisania umowy. 3. Uruchomienie kredytu nastąpi poprzez przekazanie środków na rachunek podstawowy Gminy. 4. Wysokość i termin przekazania środków będzie każdorazowo uzgadniane z bankiem i przedkładane w postaci wniosku przed uruchomieniem kredytu. 5. Planowany termin uruchomienia kredytu: 19.12.2018 r. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia i wykorzystania części przyznanego kredytu. 7. Okres spłaty 132 miesiące (44 raty kwartalne). 8. Płatność pierwszej raty – 29 marca 2019 r. 9. Płatność ostatniej raty – 31 grudnia 2029 r. 10. Spłata rat kredytu i odsetek następować będzie kwartalnie w ostatnim dniu danego kwartału. 11. Zapłata odsetek będzie następować w dniu przypadającym na spłatę rat. 12. Oprocentowanie – według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: - stopa bazowa: WIBOR 1M dla złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej. - stała dla całego okresu kredytowania marża banku. 13. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 14. Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami niż oprocentowanie kredytu. 15. Zaproponowana w ofercie przez bank marża na zawierać wszelkie koszty związane z udzieleniem i obsługą kredytu. 16. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy. 17. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu Kredytobiorca poinformuje w formie pisemnej bank. 18. Zamawiający zastrzega możliwość przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 19. Harmonogram spłaty kredytu zaprezentowany jest w pkt XVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1876).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Brak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach