Przetargi.pl
„Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Masłów”

Urząd Gminy Masłów ogłasza przetarg

  • Adres: 26001 Masłów, Masłów Pierwszy, ul. Spokojna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 311 00 60 , fax. 41 311 00 61
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Masłów
    Masłów Pierwszy, ul. Spokojna 2
    26001 Masłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 311 00 60, fax. 41 311 00 61
    REGON: 29101030000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Masłów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Masłów Kredyt długoterminowy w wysokości 2 900 000,00 zł z na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Masłów w 2018 r. z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych z ostatecznym terminem spłaty w dniu 06.12.2028 r. Kredyt będzie wykorzystany w 2-transzach: pierwsza transza w okresie do 28 listopada 2018 roku, druga transza w okresie do 29 grudnia 2018 roku. 3.2. Spłaty rat kredytu będzie następować: - w 2019 r. raz w roku, - w 2020 r. bez spłaty kapitału, -od 2021 do 2028 r. dwa razy w roku. Ostatnia rata kredytu do 06.12.2028r. Termin spłat określa Harmonogram spłaty długoterminowego kredytu, stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego począwszy od miesiąca, w którym zostanie uruchomiony kredyt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do działalności bankowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Dołączenie druku do oferty nie zwalnia od złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o ofertach złożonych w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach