Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego w wysokości 900.000 złotych na pokrycie deficytu budżetu gminy w 2018r.

Urząd Gminy Dzierzkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 23251 Dzierzkowice, ul. Terpentynowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 221 006 , fax. 818 221 500
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dzierzkowice
    ul. Terpentynowa 1
    23251 Dzierzkowice, woj. lubelskie
    tel. 818 221 006, fax. 818 221 500
    REGON: 53791200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego w wysokości 900.000 złotych na pokrycie deficytu budżetu gminy w 2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie kredytu bankowego w wysokości 900.000 złotych (słownie: dziewięćset tysięcy złotych) na pokrycie deficytu budżetu gminy w 2018r.”. 2. Waluta kredytu – złoty polski. 3. Forma zabezpieczenia spłaty kredytu – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika, chyba, że Wykonawca odstąpi od zabezpieczenia kredytu. 4. Wykonawca uruchomi środki kredytu w wysokości wskazanej przez Zamawiającego, bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu. O terminie wypłaty i jej wysokości Zamawiający poinformuje co najmniej na 2 dni robocze przed wypłatą kredytu. 5. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 31.12.2018 roku. 6. Wykonawca otworzy rachunek kredytowy w dniu przelania kredytu i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie obowiązywania umowy. 7. Karencja spłaty kredytu do 15 stycznia 2020 roku. Ostateczny termin spłaty kredytu upływa w dniu 31 grudnia 2021 roku. Spłata kredytu będzie następowała miesięcznie, do 15 dnia każdego miesiąca, w równych ratach. 8. Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg zmiennej stopy procentowej, równej wysokości stawki bazowej WIBOR 1M powiększonej lub pomniejszonej o stałą marżę Wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty. Przyjmuje się stawkę WIBOR 1M wyliczoną jako średnia z miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który płatne są odsetki. 9. Naliczenie odsetek od kredytu nastąpi w okresach miesięcznych, przy czym ich spłatę ustala się do 15 dnia po zakończeniu miesiąca. Bank zobowiązany będzie do wyliczania odsetek i przesyłania pisemnego obciążenia dla zamawiającego do 5 dnia miesiąca, w którym ma nastąpić spłata odsetek. Odsetki liczone będą w oparciu o rzeczywiste saldo zadłużenia według zasady: odsetki = saldo kredytu x łączne oprocentowanie x rzeczywista liczba dni w okresie obrachunkowym /365/ 10. Jeżeli data spłaty przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, spłata następuje w pierwszym dniu roboczym po dniu ustawowo wolnym. 11. Przyjmuje się rok jako 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek lub jakichkolwiek opłat od kwoty niewykorzystanego kredytu ani żadnych opłat rekompensujących. 13. Odsetki od ewentualnych należności przeterminowanych będą naliczane według zmiennej stopy procentowej, właściwej dla należności nie spłaconych, odpowiadającej wysokości odsetek ustawowych, obowiązujących w okresach występowania tych należności. 14. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ tj. marża banku i WIBOR 1M. 15. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania czynności bankowych tj. posiadanie zezwolenia na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 1876 ze zm.) lub innego dokumentu uprawniającego do wykonywania czynności bankowych, jeżeli bank został utworzony przed 1 stycznia 1998 r. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, złoży zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 ze zm.) – dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 r. (zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych). W przypadku, gdy Wykonawca na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązany do posiadania ww. zezwolenia do dokonywania czynności bankowych, za spełnienie warunku uważa się przedstawienie innego dokumentu uprawniającego do wykonywania czynności bankowych (banki utworzone przed 1 stycznia 1998 r.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 4) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 229 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach