Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1 188 000,00 zł (milion sto osiemdziesiąt osiem tysięcy złotych i 00/100)

Urząd Gminy Nozdrzec ogłasza przetarg

  • Adres: 36245 Nozdrzec, Nozdrzec
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4398020, 36, 40 , fax. 134 398 170
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nozdrzec
    Nozdrzec 224
    36245 Nozdrzec, woj. podkarpackie
    tel. 013 4398020, 36, 40, fax. 134 398 170
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nozdrzec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1 188 000,00 zł (milion sto osiemdziesiąt osiem tysięcy złotych i 00/100)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie w 2018 roku Gminie Nozdrzec kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1 188 000,00 zł na dofinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nozdrzec.Spłata kredytu nastąpi z dochodów własnych gminy w latach 2019-2025 w 28 ratach:1) 2019 r. – 4 raty po 625,00 zł 2) 2020 r. – 4 raty po 625,00 zł 3) 2021 r. – 4 raty po 625,00 zł 4) 2022 r. – 4 raty po 625,00 zł 5) 2023 r. – 4 raty po 97 500,00 zł 6) 2024 r. – 4 raty po 100 000,00 zł 7) 2025 r. – 4 raty po 97 000,00 zł 3. Warunki, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia: 1) Wysokość kredytu: 1 188 000,00 zł 2) Odsetki naliczone wg stopy zmiennej WIBOR 1M, przy ustalaniu stopy procentowej odsetek należy stosować stawkę referencyjną WIBOR 1M na dzień 31 października 2018 r. 3) Spłata odsetek następować będzie w terminach kwartalnych od 30 marca 2019 r. 4) Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach, na podstawie dyspozycji złożonych przez Zamawiającego. Wymagany termin oddania każdej z transz do dyspozycji Zamawiającego: I transza w terminie do 7 grudnia 2018 r. – kwota: 830 000,00 zł II transza w terminie do 20 grudnia 2018 r. – kwota: 358 000,00 zł 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości kredytu, tj. ostatniej transzy bez podania przyczyny, bez ponoszenia z tego tytułu żadnych kosztów. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów /opłat, prowizji z tego tytułu/ 7) Zabezpieczenie kredytu: Zamawiający nie wyraża zgody na zabezpieczenie kredytu w formie hipoteki na nieruchomościach. 8) W przypadku wykorzystania mniejszej kwoty odsetki płatne będą od faktycznego zadłużenia. 9) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 10) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 11) Gmina posiada rachunki bankowe w Banku Spółdzielczym w Dynowie, Oddział w Nozdrzcu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zezwolenia na wykonywanie działalności w zakresie określonym w przepisach ustawy z 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe tj. zezwolenie Prezesa NBP lub innego właściwego organu na wykonywanie czynności bankowych; b) wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego (jeżeli przepisy wymagają wpisu do Rejestru) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a. ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; d) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a. ust.1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach