Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGĘ PRZEZ BANK KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.147.338,00 zł.

Gmina Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87400 Golub-Dobrzyń, Plac Tysiąclecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6835400(-03) , fax. 566 835 276
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golub-Dobrzyń
    Plac Tysiąclecia 25
    87400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6835400(-03), fax. 566 835 276
    REGON: 87111858900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggolub-dobrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGĘ PRZEZ BANK KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.147.338,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.147.338,00 zł, jaki Gmina Golub-Dobrzyń zamierza zaciągnąć w 2018 r. 2. Kredyt przeznaczony będzie na pokrycie planowanego deficytu roku 2018, Zamawiający oczekuje na oferty spełniające w pełni wymagania określone w niniejszej SIWZ i uwzględniające : 1) Możliwość uruchomienia kredytu bez konieczności dokumentowania sposobu jego wykorzystania, w formie przelewu na rachunek bankowy, który będzie podany w umowie. Przewidywany termin uruchomienia : 15.12.2018r. – 1.147.338,00 zł. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu i wysokości uruchamianego kredytu, 3) okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do 29.12.2028 r. 4) spłata kredytu następować będzie w ratach, w wartościach i terminach wskazanych w załączniku Nr 4 do SIWZ, 5) spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu począwszy 31.12.2018r 6) do obliczania kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa oparta o stawkę referencyjną WIBOR 1M. Oprocentowanie kredytu w danym miesiącu kalendarzowym będzie oparte na średniej stopie WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy , powiększone o marżę bankową, 7) marża banku będzie doliczana do stopy WIBOR 1M, jest niezmienna przez cały okres kredytowania – obowiązywania umowy, 8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobrania prowizji od uruchomienia kredytu, 9) Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kapitału bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu, 10) w przypadku gdy termin spłaty odsetek przypada na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymagalne odsetki w dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty, 11) wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny kredytu rzeczywistą liczbę dni w roku obrachunkowym, tj. 365 lub 366 w roku przestępnym. 12) Koszt kredytu stanowić będzie : odsetki liczone wg zmiennej stopy procentowej, wg stawki referencyjnej WIBOR 1M, powiększonej o stałą marżę banku, w wartości wyrażonej w ofercie banku, 13) Jedyną formą zabezpieczenia kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. Wykonawca nie będzie żądał innego zabezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ, zgodnie z postanowieniami części VI SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 5 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 114 ze zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) wypełniony i podpisany formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach