Gmina Mońki ogłasza przetarg
- Adres: 19100 Mońki, ul. Słowackiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 162 587 , fax. 857 162 587
- Data zamieszczenia: 2016-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mońki
ul. Słowackiego
19100 Mońki, woj. podlaskie
tel. 857 162 587, fax. 857 162 587
REGON: 5065910200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługę kredytu złotowego w wysokości 1 324 646 zł na spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach poprzednich. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu złotowego w wysokości 1 324 646 zł na spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach poprzednich. 2. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w dziale XXI „Warunki umowy” oraz w dziale XXII „Warunki zmiany umowy”. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osobę lub osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r, - Kodeks pracy (Dz. U. 2014 r. poz. 1502 ze zm.): 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby lub osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie prac z związanych bezpośrednią obsługąi udzieleniem kredytu. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań o których mowa art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) w terminie 3 dni roboczych od zawarcia umowy, na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym od dnia otrzymania wezwania, wykonawca lub podwykonawca przedstawi zamawiającemu oświadczenie zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osobę lub osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego.Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;lub poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) w przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych, c) wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osoby lub osób przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania usług. W przypadku zmiany zatrudnionych w trakcie realizacji umowy wykonawca ma obowiązek przedstawić aktualny wykaz w terminie 3 dni od dnia dokonania zmiany osób wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2 lit. a). Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 3) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby lub osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia zamawiającemu na jego żądanie wykazów osób zatrudnionych wraz z oświadczeniem o którym mowa w pkt 2 lita. a), wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 100 zł za każdy dzień opóźnienia. Kara będzie naliczana za rozpoczęty dzień, w którym wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 4) ww. wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 971.800 zł.
Dodano: 2023-11-17 - Kredyt na wyprzedzające finansowanie
Dodano: 2023-11-14 - Udzielenie kredytu komercyjnego do kwoty 1 137 001 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu
Dodano: 2022-12-20 - Udzielenie kredytu komercyjnego do kwoty 1 137 001 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu
Dodano: 2022-12-01 - udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 8 000 000 zł
Dodano: 2021-03-19 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W KWOCIE DO 754.000 ZŁ (SŁOWNIE: SIEDEMSET PIĘĆDZIESIĄT CZTERY TYSIĄCE ZŁOTYCH).
Dodano: 2020-12-01 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W KWOCIE DO 754.000 ZŁ (SŁOWNIE: SIEDEMSET PIĘĆDZIESIĄT CZTERY TYSIĄCE ZŁOTYCH).
Dodano: 2020-11-20 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek w kwocie 250.000,00 zł
Dodano: 2020-11-19 - Udzielenie i obsługa kredytu złotowego, długoterminowego w wysokości 2 124 000 zł na wydatki inwestycyjne i spłatę wczesniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2020-11-19 - „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów Gminy Szudziałowo"
Dodano: 2020-11-18