Gmina Bukowiec ogłasza przetarg
- Adres: 86122 Bukowiec, ul. Ceynowy
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 309 310 , fax. 523 309 312
- Data zamieszczenia: 2018-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bukowiec
ul. Ceynowy 14
86122 Bukowiec, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 309 310, fax. 523 309 312
REGON: 53155900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bukowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 2.037.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu gminy Bukowiec na 2018 r. oraz na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.037.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Bukowiec na 2018 rok oraz na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej na częściowe pokrycie kosztów inwestycji: a) „Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP w Przysiersku” - sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Bukowiec na 2018 rok, b) „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Bukowiec” – 1.100.000,00 zł - wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, c) „Poprawa wyposażenia świetlicy oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Budyniu dla realizacji zadań na rzecz włączenia i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz dla rozwoju społecznego” – 587.000,00 zł - wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. 2.1. Okres kredytowania: a) „Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP w Przysiersku” - sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Bukowiec na 2018 rok – od dnia zawarcia umowy do 29 lutego 2028 r. b) „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Bukowiec” – 1.100.000,00 zł - wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej - od dnia zawarcia umowy do 7 dni licząc od dnia wpływu na rachunek bankowy Gminy Bukowiec, refundacji poniesionych wydatków od instytucji zarządzającej – Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko – Pomorskiego, jednak nie później niż do dnia 31 grudnia 2019 r. c) „Poprawa wyposażenia świetlicy oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Budyniu dla realizacji zadań na rzecz włączenia i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz dla rozwoju społecznego” – 587.000,00 zł - wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej - od dnia zawarcia umowy do 7 dni licząc od dnia wpływu na rachunek bankowy Gminy Bukowiec, refundacji poniesionych wydatków od instytucji zarządzającej – Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko – Pomorskiego, jednak nie później niż do dnia 31 grudnia 2019 r. 2.2. Uruchomienie kredytu (dzień uruchomienia podany orientacyjnie dla celów wyceny i sporządzenia oferty) planuje się w jednej transzy 14 grudnia 2018 r. kwota 2.037.000,00 zł. 2.3. Okres spłaty kredytu: a) „Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP w Przysiersku” kwota 350.000,00 zł 2020-05-29 10 000,00 2020-08-31 10 000,00 2020-11-30 10 000,00 2021-02-26 10 000,00 2021-05-31 10 000,00 2021-08-31 10 000,00 2021-11-30 10 000,00 2022-02-28 10 000,00 2022-05-31 10 000,00 2022-08-31 10 000,00 2022-11-30 10 000,00 2023-02-28 10 000,00 2023-05-31 10 000,00 2023-08-31 10 000,00 2023-11-30 10 000,00 2024-02-29 10 000,00 2024-05-31 10 000,00 2024-08-30 10 000,00 2024-11-29 10 000,00 2025-02-28 10 000,00 2025-05-30 10 000,00 2025-08-29 10 000,00 2025-11-28 10 000,00 2026-02-27 10 000,00 2026-05-29 10 000,00 2026-08-31 10 000,00 2026-11-30 10 000,00 2027-02-26 10 000,00 2027-05-31 10 000,00 2027-08-31 10 000,00 2027-11-30 10 000,00 2028-02-29 40 000,00 b) „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Bukowiec” – 1.100.000,00 zł – po otrzymaniu refundacji poniesionych wydatków od instytucji zarządzającej – Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko – Pomorskiego w 2019 r. Dzień spłaty kredytu podany orientacyjnie dla celów wyceny i sporządzenia oferty – 31 grudnia 2019 r. c) „Poprawa wyposażenia świetlicy oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Budyniu dla realizacji zadań na rzecz włączenia i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz dla rozwoju społecznego” – 587.000,00 zł – po otrzymaniu refundacji poniesionych wydatków od instytucji zarządzającej – Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko – Pomorskiego w 2019 r. Dzień spłaty kredytu podany orientacyjnie dla celów wyceny i sporządzenia oferty – 31 grudnia 2019 r. 2.4. Spłata odsetek rozpocznie się od miesiąca następującego po miesiącu uruchomienia kredytu/transzy kredytu. Do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj. rok 365/366 dni (rzeczywista liczba dni w miesiącu). Harmonogram spłaty kredytu przewiduje spłatę odsetek w okresach miesięcznych w ostatnim roboczym dniu miesiąca. 2.5. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 3M (obowiązującą na pierwszy dzień miesiąca) powiększone o stałą marżę Banku. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR 3M na dzień 2018-11-02 (1,72%). Podstawą ustalenia wysokości stopy procentowej jest WIBOR 3M liczony jako średnia arytmetyczna wszystkich kwotowań z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek. 2.6. Oprocentowanie kredytu będzie naliczone tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu. 2.7. Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu. 2.8. Bank nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.9. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 2.10. Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 par. 1 pkt.5 k.p.c. 2.11. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. 2.12. Na rachunkach Gminy w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne. 2.13. Gmina nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. 2.14. W Gminie nie był prowadzony program postepowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009r o finansach publicznych. 2.15. W Gminie nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków. 2.16. Zamawiający nie posiada zobowiązań z tytułu wyemitowanych obligacji, wykupu wierzytelności, fortaitingu, faktoringu, eFinancingu, leasingu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do działalności bankowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniona „Karta przewodnia oferty – formularz ofertowy”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące grupy kapitałowej – należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp – załącznik 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Szubin i jednostek budżetowych gminy w okresie od 1.05.2024 r. do 30.04.2026 r.
Dodano: 2024-04-10 - „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Waganiec oraz jednostek organizacyjnych na lata 2021-2023”
Dodano: 2020-12-03 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 955.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu gminy Bukowiec na 2020 r.
Dodano: 2020-08-03 - „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sośno i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01 lipca 2020 r. do 30 czerwca 2024 r.”
Dodano: 2020-05-15 - Obsługę bankową budżetu Gminy Szubin i jednostek budżetowych gminy w okresie od 1.05.2020r. do 30.04.2022r.
Dodano: 2020-03-04 - Wykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy Lubień Kujawski wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2020-02-10 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.02.2020r. do 31.01.2023r.
Dodano: 2019-12-23 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Więcbork i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 08 stycznia 2020 r. do 07 stycznia 2024 r.
Dodano: 2019-12-12 - Obsługa bankowa Szpitala Wielospecjalistycznego im dra L. Błażka w Inowrocławiu
Dodano: 2019-10-11 - Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 890.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu gminy Bukowiec na 2019 r.
Dodano: 2019-10-01