Przetargi.pl
"Udzielenie i obsługa pożyczki długoterminowej w wysokości 6.600.000,00 zł przeznaczonej na sfinansowanie planowanego deficytu"

Miasto Sulejówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7606230 , fax. 22 7606213
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Sulejówek
    ul. Dworcowa 55
    05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
    tel. 22 7606230, fax. 22 7606213
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Udzielenie i obsługa pożyczki długoterminowej w wysokości 6.600.000,00 zł przeznaczonej na sfinansowanie planowanego deficytu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze pożyczki długoterminowej w wysokości 6.600.000,00 zł (słownie: sześć milionów sześćset tysięcy zł). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) pożyczka długoterminowa z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu; 2) kwota pożyczki: 6.600.000,00 zł (słownie: sześć milionów sześćset tysięcy zł); a) okres kredytowania: 13 lat (2018-2030), b) karencja w spłacie pożyczki: do 30.03.2021 r., - pożyczka zostanie uruchomiona w ciągu 3 dni roboczych od złożenia wniosku przez Zamawiającego, nie później niż do 07.12.2018 r. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia pożyczki w transzach oraz możliwość zaciągnięcia pożyczki w kwocie niższej od ustalonej (6 600 000,00 zł) bez dodatkowych opłat i prowizji, 3) po okresie karencji spłata pożyczki nastąpi w kwartalnych ratach na koniec kwartału kalendarzowego, począwszy od końca I kwartału 2021 r., do końca IV kwartału 2030 r. w następującej wysokości: Rok Kwartalna rata spłaty Roczna rata spłaty 2021 175.000,00 700.000,00 2022 175.000,00 700.000,00 2023 175.000,00 700.000,00 2024 375.000,00 1.500.000,00 2025 250.000,00 1.000.000,00 2026 250.000,00 1.000.000,00 2027 190.000,00 760.000,00 2028 20.000,00 80.000,00 2029 20.000,00 80.000,00 2030 20.000,00 80.000,00 4) odsetki będą płatne od kwoty zadłużenia w okresach kwartalnych, na koniec kwartału (kalendarzowego), przy czym pierwsze odsetki będą płatne na koniec I kwartału 2019 r., a ostatnie na koniec IV kwartału 2030 r.; 5) dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365/366 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w kwartale; 6) oprocentowanie pożyczki liczone jest na bazie stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca danego kwartału poprzedzającego okres odsetkowy powiększoną o marżę banku; 7) do celów obliczenia ceny – porównania ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 3 M z ostatniego notowania w III kwartale 2018 r. – tj. z dn. 28.09.2018 r.; 8) prowizja (przygotowawcza) będzie uiszczona w dniu postawienia pożyczki do dyspozycji Zamawiającego, od kwoty pożyczki, przy czym prowizja nie może być wyższa niż 0,50 %ł 9) spłata odsetek i kapitału nastąpi z dochodów budżetu Zamawiającego; 10) zabezpieczeniem spłaty pożyczki będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową; 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty pożyczki tj. nie uruchomienie jej części bez dodatkowych opłat; 12) o kwocie należnych odsetek Zamawiający będzie informowany pisemnie i drogą mailową na adres: finanse@umsulejowek.pl w terminie 7 dni przed terminem wymagalności, przy czym odsetki od pożyczki stają się wymagalne w ostatnim dniu każdego okresu odsetkowego; 13) odsetki z tytułu niespłaconej w terminie raty pożyczki obliczane będą w oparciu o wysokość odsetek ustawowych obowiązujących w danym okresie; 14) Zamawiający nie wyraża zgody na kapitalizację odsetek; 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, do: a) wcześniejszej spłaty pożyczki lub jego części, b) wcześniejszej spłaty poszczególnych rat, 16) Zamawiający zastrzega sobie możliwość, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, do wydłużenia spłaty pożyczki gdy ulegną zmianie warunki prawne lub finansowe Zamawiającego mające wpływ na spłatę. Wydłużenie terminu spłaty pożyczki wymaga zgodnych oświadczeń woli Zamawiającego i Wykonawcy dla swej ważności w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (Dz.U. z 2015, poz. 128 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4. SIWZ: 1) ppkt. 1-3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach