Gmina Czemierniki ogłasza przetarg
- Adres: 21-306 Czemierniki, ul. Zamkowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 3513003 w. 22 , fax. 83 3513031
- Data zamieszczenia: 2018-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czemierniki
ul. Zamkowa 9
21-306 Czemierniki, woj. lubelskie
tel. 83 3513003 w. 22, fax. 83 3513031
REGON: 53528000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugczemierniki.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu przeznaczonego na pokrycie planowanego w 2018 roku deficytu budżetowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: udzielenia i obsługi kredytu w kwocie 1.500.000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 0/100) przeznaczonego na pokrycie planowanego w 2018 roku deficytu budżetowego. Spłata kredytu nastąpi w latach 2019 – 2024. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zaciągnięcia kredytu w kwocie mniejszej niż określona w niniejszym zamówieniu oraz do wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. 3. Okres kredytowania od 2018 roku do 2024 roku. 4. Spłata kapitału nastąpi w 24 ratach płatnych do ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał, przy czym spłata pierwszej raty nastąpi 31.03.2019 r., a ostatniej 31.12.2024 r. 5.Kredyt będzie wykorzystany do wysokości zgodnej z zapotrzebowaniem zamawiającego (jednak nie później niż do 31 grudnia 2018 roku), jednorazowo lub transzami według zgłoszonego przez zamawiającego zapotrzebowania. Bank postawi do dyspozycji zgłaszane transze w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia. 6. Odsetki od kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych, liczone od faktycznie wykorzystanych środków. Postawienie środków do dyspozycji nie stanowi podstawy do naliczania odsetek. 7. Wykonawca na co najmniej 4 dni przed upływem terminu spłaty odsetek poinformuje pisemnie zamawiającego o ich wysokości. 8. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 9. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia kosztów). 10. Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania ustalone zostanie w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej wyrażonej stawką bazową WIBOR 1 M, jako suma stawki bazowej i marży ustalonej przez wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie stawki oprocentowania kredytu wyrażonej procentowo. 11. Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania oferty, w następujący sposób: 1) stawka bazowa – do obliczenia ceny należy przyjąć stałą stopę WIBOR 1M z 21 listopada 2018 r. tj. 1,64%. 2) marża banku – należy podać ilość punktów procentowych, o które zostanie powiększona stawka bazowa, zakładając że marża banku będzie stała przez cały okres kredytowania (podana z dwoma miejscami po przecinku). Do skalkulowania kosztów kredytu należy zastosować wielkości określone w pkt. 3.11.1. i 3.11.2. oraz należy uwzględnić spłaty rat kapitałowych w sposób podany w formularzu ofertowym, przy czym do kalkulacji odsetek od kredytu za rok 2018 przyjmuje się umownie, że wypłata kredytu nastąpi w dniu 17.12.2018 r. 12. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. Nie dopuszcza się upoważnienia wykonawcy do dysponowania rachunkiem bieżącym zamawiającego. 13. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: a) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z obsługą kredytu, przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. b) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w literze a) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; - przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania usługi; c) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w literze a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu je składającego, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. d) Z tytułu niespełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w literze a) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w literze a) czynności. e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 14. W treści niniejszego opisu przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Poza ceną kredytu, której sposób wyliczenia został szczegółowo opisany, Zamawiający nie będzie ponosił innych kosztów w trakcie realizacji zamówienia, stanowiących koszt cyklu życia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienie do prowadzenia działalności bankowej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 z pożn. zm.);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 3.550.000,00 ZŁ
Dodano: 2023-12-05 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 584 000,00 zł, który przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Chodel
Dodano: 2023-11-08 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 900 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w roku 2023
Dodano: 2023-06-02 - „UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 998.000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY RUDNIK W 2022 ROKU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW”
Dodano: 2022-12-09 - Kredyt długoterminowy w kwocie 3200000,00 zł z przeznaczeniem na wkład własny zadania "Rewitalizacja zdegradowanego obszaru Konowicy w Terespolu"
Dodano: 2021-02-26 - Kredyt długoterminowy 1.285.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz zaplanowanych w budżecie zadań inwestycyjnych
Dodano: 2021-02-02 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 870 000,00 zł.
Dodano: 2021-01-29 - Udzielenie i obsługa kredytu obrotowego odnawialnego lub w rachunku bieżącym w wysokości 2 000 000,00 złotych dla Gminy Niedrzwica Duża
Dodano: 2021-01-22 - „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.150.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów“
Dodano: 2021-01-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 870 000,00 zł z przeznaczeniemna finansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2021-01-18