Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z karencją w spłacie rat, w kwocie 3.450.000,00 zł na realizację zadań inwestycyjnych p.n. Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika w Bilczy – 2.200.000,00 zł; Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika w Morawicy – 1.250.000,00 zł

Miasto i Gmina Morawica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 114 691
  • Data zamieszczenia: 2018-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Morawica
    Spacerowa 7
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 114 691
    REGON: 55068600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z karencją w spłacie rat, w kwocie 3.450.000,00 zł na realizację zadań inwestycyjnych p.n. Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika w Bilczy – 2.200.000,00 zł; Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika w Morawicy – 1.250.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 3.450.000,00 zł w walucie polskiej z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych p.n. „Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika w Bilczy” – 2.200.000,00 zł „Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika w Morawicy” – 1.250.000,00 zł 2.Kredyt będzie przelany na rachunek podstawowy Urzędu Miasta i Gminy Morawica w terminie do 31.12.2018 r. i wykorzystywany na podstawie pisemnej dyspozycji uruchomienia kredytu złożonej przez Zamawiającego. 3.Okres kredytowania do 30.06.2024 r. 4. Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 31.03.2023 r. 5. Spłata kredytu następować będzie w ratach. 6. Terminy i kwoty spłat rat kredytu : - do 31.03.2023 r kwota spłaty: 700.000,00 zł, - do 30.06.2023 r kwota spłaty: 750.000,00 zł, - do 30.09.2023 r kwota spłaty: 750.000,00 zł, - do 31.12.2023 r kwota spłaty: 750.000,00 zł, - do 30.06.2024 r kwota spłaty: 500.000,00 zł, 7. Oprocentowanie kredytu w wysokości: zmienna stopa procentowa WIBOR dla 1 M liczona jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy plus niezmienna stała marża banku . Koszt marży oraz koszt oprocentowania stanowić będą całkowity koszt umowy kredytu. 8.Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia. 9. Odsetki od wykorzystanego kredytu Zamawiający płacić będzie przez cały okres trwania umowy na ostatni dzień każdego miesiąca), za który zostały naliczone. Pierwsza płatność nastąpi w miesiącu, w którym zostanie uruchomiony kredyt. 10. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca dokonywane będą w PLN. 11. Prowizja za udzielenie kredytu wynosi 0 %. 12. Wykonawca nie będzie pobierał : - opłat i prowizji od salda niewykorzystanej kwoty kredytu oraz od operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu, - odsetek od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty. 13. Kredyt nie musi być wykorzystany w pełnej kwocie , z tego tytułu Zamawiający nie poniesie żadnych opłat. 14. Wykonawca kredytujący dopuści możliwość spłaty kredytu w terminie wcześniejszym niż określony umową. 15. Zamawiający dopuszcza przy naliczaniu odsetek przyjęcie kalendarza rzeczywistego. 16. W przypadku gdy termin zapłaty odsetek lub spłaty rat kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, uregulowanie należności nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie. 17. Zamawiający ustala jako formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco. 18 Dzień zawarcia umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, który uruchamia kredyt w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 19 Ostateczny termin wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2018 r. 20. Zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami niż oprocentowanie kredytu zgodnie z pkt. 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku i rozpoczęcie działalności lub inny równoważny dokument zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty te powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP ), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu, (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach