Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 2 500 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego Gminy Izbica

Gmina Izbica ogłasza przetarg

  • Adres: 22375 Izbica, ul. Gminna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 183 034 , fax. 846 183 034
  • Data zamieszczenia: 2018-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbica
    ul. Gminna 4
    22375 Izbica, woj. lubelskie
    tel. 846 183 034, fax. 846 183 034
    REGON: 53790600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugizbica.bip.e-zeto.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 2 500 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego Gminy Izbica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 2 500 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego. Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu w 2018 roku kredytu w walucie polskiej w kwocie do 2 500 000.00 zł (słownie dwa miliony pięćset tysięcy 00/100 zł) na warunkach określonych w umowie. 2) Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Izbica. 3) Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy Izbica. 4) Wysokość i termin przekazywania środków będą każdorazowo uzgodnione z Wykonawcą i przedkładane w postaci wniosku przed uruchomieniem transzy faxem lub pocztą e-mail. 5) Oprocentowanie kredytu ustalone kwartalnie na podstawie zmiennej stawki WIBOR 3M – notowanej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego okres, za jaki naliczane są odsetki powiększonej o marżę w wysokości wynikającej z oferty. 6) Karencja w spłacie kapitału do dnia 30 marca 2020 roku. 7) Kredyt zostanie spłacony do dnia 31 marca 2031 roku. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu oraz prawo wcześniejszej jego spłaty bez dodatkowych opłat i prowizji. 9) Spłata Kapitału będzie dokonywana w 45 ratach kwartalnych, w następujących wysokościach i terminach: Nr raty Rok Termin spłaty Kwota raty 1 2020 31.03.2020 62 500,00 2 30.06.2020 62 500,00 3 30.09.2020 62 500,00 4 31.12.2020 62 500,00 5 2021 31.03.2021 62 500,00 6 30.06.2021 62 500,00 7 30.09.2021 62 500,00 8 31.12.2021 62 500,00 9 2022 31.03.2022 62 500,00 10 30.06.2022 62 500,00 11 30.09.2022 62 500,00 12 31.12.2022 62 500,00 13 2023 31.03.2023 62 500,00 14 30.06.2023 62 500,00 15 30.09.2023 62 500,00 16 31.12.2023 62 500,00 17 2024 31.03.2024 62 500,00 18 30.06.2024 62 500,00 19 30.09.2024 62 500,00 20 31.12.2024 62 500,00 21 2025 31.03.2025 62 500,00 22 30.06.2025 62 500,00 23 30.09.2025 62 500,00 24 31.12.2025 62 500,00 25 2026 31.03.2026 62 500,00 26 30.06.2026 62 500,00 27 30.09.2026 62 500,00 28 31.12.2026 62 500,00 29 2027 31.03.2027 12 500,00 30 30.06.2027 12 500,00 31 30.09.2027 12 500,00 32 31.12.2027 12 500,00 33 2028 31.03.2028 37 500,00 34 30.06.2028 37 500,00 35 30.09.2028 37 500,00 36 30.12.2028 37 500,00 37 2029 31.03.2029 62 500,00 38 30.06.2029 62 500,00 39 30.09.2029 62 500,00 40 31.12.2029 62 500,00 41 2030 31.03.2030 62 500,00 42 30.06.2030 62 500,00 43 30.09.2030 62 500,00 44 31.12.2030 62 500,00 45 2031 31.03.2031 50 000,00 Kwota kredytu 2 500 000,00 10) Spłata odsetek będzie następowała do 10-go każdego miesiąca następującego po upływie kwartału kalendarzowego. 11) Odsetki naliczane będą tylko do faktycznie wykorzystanego zadłużenia wg zmiennej stopy procentowej. 12) Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, uważa się, że termin został zachowany jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie. 13) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych prowizji od uruchomienia kredytu ani żadnych dodatkowych opłat. 14) Marża bankowa jest wielkością stałą przez cały okres kredytowania. 15) W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 16) W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego części kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu, strony ustalą nowy harmonogram spłaty w formie aneksu do umowy. 17) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku zmiany sytuacji finansowej Zamawiającego, tj. gdy w okresie obowiązywania umowy kredytowej zaistnieje zagrożenie przekroczenia relacji, o której mowa w art. 243 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2077 ze zm.), wówczas Zamawiający może zwrócić się do wykonawcy z wnioskiem o zmianę harmonogramu spłat, który zostanie zaakceptowany przez obie strony umowy. 18) Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy lub osoby przez niego upoważnionej. 19) Wszelkie płatności wynikające z umowy będą płatne w polskich złotych. 20) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prac ę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.). a. Wykonawca w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia na warunkach określonych powyżej co najmniej 1 osoby w wymiarze czasu pracy minimum 0,5 etatu, wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności zawiązane z obsługą administracyjno-księgową przedmiotu zamówienia (stanowisko związane z obsługą kredytu). W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. b. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie w terminie 3 dni od otrzymania wezwania Zamawiającego złożyć oświadczenie o zatrudnieniu pracownika/ów na umowę o pracę ze wskazaniem czynności, jakie będzie/ą on/i wykonywać. c. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu pracownika/ów na umowę o pracę wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności związane z obsługą administracyjno-księgową przedmiotu zamówienia (stanowisko związane z obsługą kredytu) w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z punktem powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracownika świadczącego usługi na podstawie umowy o pracę. d. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:  Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2016 roku. poz. 1988 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie w/w ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców – dokument ten składa Wykonawca, który będzie realizował usługę wymagająca zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach