Gmina Koszęcin ogłasza przetarg
- Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-34 3576100 w. 120 , fax. 0-34 3576108
- Data zamieszczenia: 2018-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Koszęcin
ul. Powstańców 10
42-286 Koszęcin, woj. śląskie
tel. 0-34 3576100 w. 120, fax. 0-34 3576108
REGON: 54274100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 3.500.000,00 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 3.500.000 złotych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Cel kredytowania: kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 3.500.000,00 zł, 2) Kwota kredytu: 3.500.000,00 zł, 3) Okres kredytowania: 2018-2022, 4) Okres spłaty: 4 lat, tj. 2019-2022, 5) Uruchomienie kredytu: przewiduje się jedną transzę - w wysokości 3.500.000,00 zł w dniu 02.10.2018 r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów, ilości i kwot uruchomienia transz, jak również prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. O potrzebie uruchomienia kredytu lub jego transz [tzw. dyspozycja Zamawiającego] z podaniem kwot i terminu, Zamawiający zawiadomi bank drogą faksową lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail. 6) Spłata kapitału w następujących okresach: kwartalnych, ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od dnia 29.03.2019r. w 16 ratach: a) raty 1-12 po 219.000,00 zł każda b) raty 13-16 po 218.000,00 zł każda. W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu kwoty spłacanych rat ulegną proporcjonalnemu zmniejszeniu. 7) Spłata odsetek: w okresach miesięcznych, ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, 8) Oprocentowanie: WIBOR 1M + niezmienna marża banku, 9) Zabezpieczenie: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10) Inne warunki: a) możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji, b) możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. c) możliwość prolongaty spłaty rat kredytu, d) odsetki będą naliczane od kwoty aktualnego zadłużenia począwszy od dnia wpływu na rachunek bankowy Kredytobiorcy nr pierwszej transzy kredytu lub całego kredytu w przypadku uruchomienia kredytu w jednej transzy do dnia poprzedzającego spłatę kredytu włącznie. e) Zamawiający nie przewiduje prowizji od zaciągniętego kredytu. f) Informacje (zestawienia dotyczące aktualnego zadłużenia Gminy z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz udzielonych poręczeń i gwarancji, jak również udzielonych przez Gminę pożyczek – zostaną udostępnione wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, g) Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości spłaty przedmiotowego kredytu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że posiada zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Tabela całkowitego rozliczenia oferty – załącznik nr 1 do SIWZ; 4. Wzór umowy kredytowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 1.800.000,00 PLN przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lelów.
Dodano: 2023-12-22 - KREDYT DŁUGOTERMINOWY
Dodano: 2023-12-04 - Zaciągnięcie kredytu bankowego, złotówkowego z przeznaczeniem na finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 12 360 000,00 zł
Dodano: 2023-11-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 000 000,00 zł
Dodano: 2023-07-28 - Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2022-11-29 - Usługa prowadzenia rachunków bankowych oraz udzielenia i obsługa kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym na rzecz Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
Dodano: 2022-09-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000 zł (trzy miliony złotych)
Dodano: 2021-02-03 - Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 1 441 000,00 zł ( słownie: jeden milion czterysta czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100 ) na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej – projekt „Termomodernizacja budynku gminnego – Zespołu Szkół w Gilowicach”.
Dodano: 2021-02-01 - Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 500 000,00 zł ( słownie: Pięćset tysięcy złotych 00/100 ) na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
Dodano: 2021-02-01 - „Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Chybie w roku 2020”
Dodano: 2021-01-11