Gmina Dąbie ogłasza przetarg
- Adres: Dąbie, ul. Szeroka
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 835 148 , fax. 683 832 148
- Data zamieszczenia: 2018-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbie
ul. Szeroka 4 Dąbie, woj. lubuskie
tel. 683 835 148, fax. 683 832 148
REGON: 53938300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego zaciągniętego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2018r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego zaciągniętego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2018r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Przeznaczenie kredytu: Sfinansowanie zadań o charakterze inwestycyjnym ujętych do realizacji w budżecie Gminy na 2018r. oraz spłata wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 3. Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 4. Kwota kredytu : 1 320 000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta dwadzieścia tysięcy złotych) 5. Uruchomienie kredytu: w jednej transzy, do 7 dni od dnia podpisania umowy na udzielenie kredytu. 6. Okres kredytowania: 7 lat ( do 31 grudnia 2024r.). 7. Termin podpisania umowy: zgodnie z ustawą 8. Terminy postawienia do dyspozycji zamawiającego środków finansowych kredytu: w całości w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów prowizji i odsetek od niewykorzystanej części kredytu. 9. Okres karencji: lata 2018-2019. 10. Spłata kredytu : zgodnie z Harmonogramem. suma ogółem 1 320 000,00 11. Oprocentowanie kredytu: zmienne, oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę zaproponowaną prze bank. Marża, jako składnik odsetek naliczonych od wypłaconej części kredytu jest stała na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega zmianie. Dla porównania ofert, koszt kredytu należy określić w następujący sposób: - oprocentowanie należy policzyć według stawki bazowej WIBOR 1M z obowiązującej na 02.07.2018r., - uruchomienie kredytu na dzień 02.09.2018r. - prowizja przygotowawcza wyrażona w złotych polskich w wartościach zapisanych w ofercie – płatna w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. - wykazanie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. 12. Prowizja od kredytu: jednorazowo, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy na udzielenie kredytu. 13. Spłata odsetek: odsetki liczone tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, w okresach kwartalnych, na ostatni dzień każdego kwartału, przy czym bank zobowiązany jest do informacji na temat wysokości odsetek na co najmniej 3 dni robocze przed terminem spłaty. Naliczane według kalendarza rzeczywistego, tj. rzeczywista ilość dni w miesiącu i 365/366 w roku. W przypadku, gdy ostatni dzień kwartału przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, odsetki wraz z przypadającą ratą należy policzyć na dzień roboczy poprzedzający dzień wolny. 14. Kapitalizacja odsetek: nie dopuszcza się kapitalizacji odsetek. 15. Okres obrachunkowy: (rok, kwartał, miesiąc) przyjmuje się zgodnie z wymogami k.c. 16. Przedterminowa spłata kredytu: Zamawiający przewiduje przedterminową spłatę kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, w tym bez wcześniejszego powiadamiania Kredytodawcy. 17. Inne koszty związane z udzielenie i obsługą kredytu: w całym okresie kredytowania kredytodawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu, poza wymienionymi w SIWZ. 18. Prawne zabezpieczenie kredytu: prawnym zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez Wójta Gminy Dąbie przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 19. Dodatkowe dokumenty: Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potrzeb Kredytodawców danych i informacji w postaci przetworzonej według wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnych zabezpieczeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie RP w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz.128 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie RP. ) - Każdy z Wykonawców załącza, do oferty, posiadane przez siebie dokumenty zezwalające na prowadzenie usług objętych przedmiotem zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – załącznik (zał.) nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - zał. nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 3 do SIWZ. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień na prowadzenie usług objętych przedmiotem zamówienia (Rozdział V, ust. 2, pkt. 1). 5) Postanowienia umowy - parafowane przez wykonawcę, wg własnej propozycji. (Nie załączenie tego dokumentu nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty). 6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu dlugoterminowego
Dodano: 2024-03-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000zł na pokrycie planowanego deficytu z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania pn. Termomodernizacja budynków ZS Nr1 w N. Miasteczku
Dodano: 2022-09-21 - Wybór banku udzielającego kredyt długoterminowy
Dodano: 2021-02-24 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 452 435,27 zł na sfinansowanie planowanego na rok 2020 deficytu budżetu Gminy oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej zobowiązań
Dodano: 2020-11-18 - „UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 1 891 000,00 ZŁ. ( słownie : jeden milion osiemset dziewięćdziesiąt jeden tysięcy złotych)”
Dodano: 2020-11-17 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Nowa Sól
Dodano: 2020-11-04 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 250 000 PLN na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2020-10-01 - „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 775 000,00 PLN "
Dodano: 2020-09-23 - Udzielenie kredytu w wysokości 2 600 000,00 PLN dla Gminy Trzebiechów
Dodano: 2020-09-10 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2020-08-17