Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego zaciągniętego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2018r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Gmina Dąbie ogłasza przetarg

  • Adres: Dąbie, ul. Szeroka
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 835 148 , fax. 683 832 148
  • Data zamieszczenia: 2018-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbie
    ul. Szeroka 4 Dąbie, woj. lubuskie
    tel. 683 835 148, fax. 683 832 148
    REGON: 53938300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego zaciągniętego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2018r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego zaciągniętego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2018r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Przeznaczenie kredytu: Sfinansowanie zadań o charakterze inwestycyjnym ujętych do realizacji w budżecie Gminy na 2018r. oraz spłata wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 3. Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 4. Kwota kredytu : 1 320 000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta dwadzieścia tysięcy złotych) 5. Uruchomienie kredytu: w jednej transzy, do 7 dni od dnia podpisania umowy na udzielenie kredytu. 6. Okres kredytowania: 7 lat ( do 31 grudnia 2024r.). 7. Termin podpisania umowy: zgodnie z ustawą 8. Terminy postawienia do dyspozycji zamawiającego środków finansowych kredytu: w całości w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów prowizji i odsetek od niewykorzystanej części kredytu. 9. Okres karencji: lata 2018-2019. 10. Spłata kredytu : zgodnie z Harmonogramem. suma ogółem 1 320 000,00 11. Oprocentowanie kredytu: zmienne, oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę zaproponowaną prze bank. Marża, jako składnik odsetek naliczonych od wypłaconej części kredytu jest stała na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega zmianie. Dla porównania ofert, koszt kredytu należy określić w następujący sposób: - oprocentowanie należy policzyć według stawki bazowej WIBOR 1M z obowiązującej na 02.07.2018r., - uruchomienie kredytu na dzień 02.09.2018r. - prowizja przygotowawcza wyrażona w złotych polskich w wartościach zapisanych w ofercie – płatna w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. - wykazanie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. 12. Prowizja od kredytu: jednorazowo, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy na udzielenie kredytu. 13. Spłata odsetek: odsetki liczone tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, w okresach kwartalnych, na ostatni dzień każdego kwartału, przy czym bank zobowiązany jest do informacji na temat wysokości odsetek na co najmniej 3 dni robocze przed terminem spłaty. Naliczane według kalendarza rzeczywistego, tj. rzeczywista ilość dni w miesiącu i 365/366 w roku. W przypadku, gdy ostatni dzień kwartału przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, odsetki wraz z przypadającą ratą należy policzyć na dzień roboczy poprzedzający dzień wolny. 14. Kapitalizacja odsetek: nie dopuszcza się kapitalizacji odsetek. 15. Okres obrachunkowy: (rok, kwartał, miesiąc) przyjmuje się zgodnie z wymogami k.c. 16. Przedterminowa spłata kredytu: Zamawiający przewiduje przedterminową spłatę kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, w tym bez wcześniejszego powiadamiania Kredytodawcy. 17. Inne koszty związane z udzielenie i obsługą kredytu: w całym okresie kredytowania kredytodawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu, poza wymienionymi w SIWZ. 18. Prawne zabezpieczenie kredytu: prawnym zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez Wójta Gminy Dąbie przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 19. Dodatkowe dokumenty: Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potrzeb Kredytodawców danych i informacji w postaci przetworzonej według wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnych zabezpieczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie RP w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz.128 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie RP. ) - Każdy z Wykonawców załącza, do oferty, posiadane przez siebie dokumenty zezwalające na prowadzenie usług objętych przedmiotem zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – załącznik (zał.) nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - zał. nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 3 do SIWZ. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień na prowadzenie usług objętych przedmiotem zamówienia (Rozdział V, ust. 2, pkt. 1). 5) Postanowienia umowy - parafowane przez wykonawcę, wg własnej propozycji. (Nie załączenie tego dokumentu nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty). 6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach