Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 700 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie realizacji projektu pn.: „Termomodernizacja budynku zajezdni Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o. o. w Kraśniku”

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Obwodowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 843 021 , fax. 818 843 652
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o.
    ul. Obwodowa 7
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 818 843 021, fax. 818 843 652
    REGON: 43052199600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpkkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=56
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 700 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie realizacji projektu pn.: „Termomodernizacja budynku zajezdni Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o. o. w Kraśniku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości do 700 000,00 złotych (słownie: siedemset tysięcy 00/100 złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie realizacji projektu pn.: „Termomodernizacja budynku zajezdni Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o. o. w Kraśniku””. Waluta kredytu – złoty polski. 2. Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na sfinansowanie realizacji projektu pn.: „Termomodernizacja budynku zajezdni Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o. o. w Kraśniku””. Projekt jest współfinasowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.1 Poprawa efektywności energetycznej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. 3. Wykonawca uruchomi środki kredytu w wysokości i terminach wskazanych przez Zamawiającego, bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu. O terminie wypłaty i wysokości każdej transzy Zamawiający poinformuje Wykonawcę co najmniej na 3 dni robocze przed wypłatą transzy kredytu. Zamawiający przewiduje uruchomienie kredytu nie wcześniej niż w kwietniu 2019 r. 4. Wykonawca otworzy rachunek kredytowy w dniu przelania I transzy kredytu i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie obowiązywania umowy. 5. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 31.12.2019 roku. 6. Okres kredytowania 5 lat, pierwsza rata kapitałowa w wysokości 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy 00/100 złotych) płatna do 28.02.2020 r., ostatnia rata płatna do 30.04.2024 roku – z zastrzeżeniem ust. 7. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek lub jakichkolwiek opłat od kwoty niewykorzystanego kredytu. 8. W przypadku dokonania przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 9. Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg zmiennej stopy procentowej, równej wysokości stawki bazowej WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę Wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty. Dla pierwszego okresu odsetkowego przyjmuje się stawkę WIBOR 3M obowiązującą w dniu uruchomienia kredytu, dla kolejnych okresów odsetkowych naliczana będzie jako średnia arytmetyczna z ostatnich pięciu dni roboczych poprzedzających dany okres odsetkowy. 10. Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym kredyt został postawiony do dyspozycji zamawiającego, I rata odsetkowa płatna do 31.05.2019 r.. Odsetki naliczane będą od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu w okresach miesięcznych i płatne nie później niż ostatniego dnia miesiąca kończącego miesiąc, za który zostały naliczone. Jeżeli data spłaty przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, spłata następuje w pierwszym dniu roboczym po dniu ustawowo wolnym. 11. Odsetki od ewentualnych należności przeterminowanych będą naliczane według zmiennej stopy procentowej, właściwej dla należności nie spłaconych, odpowiadającej wysokości odsetek ustawowych, obowiązujących w okresach występowania tych należności. 12. Spłata rat kapitałowych nastąpi w 51 ratach – pierwsza rata w wysokości 400 000,00 zł, pozostałe 50 rat w równych ratach miesięcznych (po 6 000,00 zł, przy założeniu, że Zamawiający skorzysta z maksymalnej kwoty kredytu tj. 700 000,00 zł), płatnych w terminie do ostatniego dnia miesiąca. Jeżeli data spłaty przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, spłata następuje w pierwszym dniu roboczym po dniu ustawowo wolnym. 13. W ramach umowy kredytowej będzie miał zastosowanie kalendarz rzeczywisty. 14. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej ofercie. 15. Forma zabezpieczenia spłaty kredytu – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, chyba, że Wykonawca odstąpi od zabezpieczenia kredytu. 16. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania czynności bankowych tj. posiadanie zezwolenia na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 ze zm.) lub innego dokumentu uprawniającego do wykonywania czynności bankowych, jeżeli bank został utworzony przed 1 stycznia 1998 r. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, złoży zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 ze zm.) – dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 r. (zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych). W przypadku, gdy Wykonawca na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązany do posiadania ww. zezwolenia do dokonywania czynności bankowych, za spełnienie warunku uważa się przedstawienie innego dokumentu uprawniającego do wykonywania czynności bankowych (banki utworzone przed 1 stycznia 1998 r.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1)w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2)jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię, 3)w przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca załączy do oferty wyjaśnienia wykazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku nie załączenia wyjaśnień zastrzeżenie informacji jako tajemnica przedsiębiorstwa nie będzie skuteczne. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r., poz. 798). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach