Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 6.680.000 zł na sfinansowanie planowanego na rok 2020 deficytu budżetu Gminy oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 079 100
  • Data zamieszczenia: 2020-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 182 079 100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 6.680.000 zł na sfinansowanie planowanego na rok 2020 deficytu budżetu Gminy oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wy-sokości 6.680.000 zł (słownie: sześć milionów sześćset osiemdziesiąt tysięcy złotych) na sfinansowanie plano-wanego na rok 2020 deficytu budżetu Gminy Kościelisko oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek. Dokumenty umożliwiające ocenę zdolności kredytowej Gminy Kościelisko zawarte są w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.1.1 Zamawiający informuje: 3.1.1.1 Kwota kredytu w wysokości 6 680 000,00 zł pozostanie w dyspozycji zamawiającego w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2020r.*, przy czym Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w trzech transzach: I transza - do 31.10.2020r. w wysokości 3 000 000,00 zł II transza – do 30.11.2020r. w wysokości 1 000 000,00 zł * III transza – do 15.12.2020r. w wysokości 2 680 000,00 zł * * Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów wypłaty transzy. Uruchomienie kredytu nastąpi, po podpisaniu umowy, poprzez przelanie środków na rachunek ban-kowy wskazany przez zamawiającego. Termin przelania środków: do 24 godzin od momentu dostar-czenia prawidłowo wypełnionego zlecenia płatniczego. Zamawiający Zastrzega sobie prawo do zmiany liczby, terminów oraz wysokości transz zgodnie z jego zapotrzebowaniem bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. Zamawiający Zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w całości lub części bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. 3.1.1.2 Wykonawca udzieli Zamawiającemu karencji w spłacie zaciągniętego kredytu –kapitału do 28 września 2024 roku. 3.1.1.3 Spłata kapitału następować będzie upływie karencji, w latach 2024-2032, jeden raz na kwartał (do 28 dnia m-ca kończącego kwartał) zgodnie z harmonogramem. 2024 rok - 1 rata w wysokości 100 000,00 zł (wrzesień 2024) 2025 rok – 4 raty po 158 750,00 zł 2026 rok – 4 raty po 212 500,00 zł 2027 rok – 4 raty po 212 500,00 zł 2028 rok – 4 raty po 212 500,00 zł 2029 rok – 4 raty po 212 500,00 zł 2030 rok – 4 raty po 212 500,00 zł 2031 rok – 4 raty po 212 500,00 zł 2032 rok – 3 raty po 212 500,00 zł ostatnia rata w wysokości 207 500,00 zł (płatna na koniec IV kwartału)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie Komisji Nad-zoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.) lub inny doku-ment, na podstawie, którego prowadzona jest działalność w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Ewentualne pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy - W przypadku podmiotu zagranicznego: dokumenty po-twierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , - W przypadku Wykonawcy, który powo-ływał się będzie przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolności podmio-tów trzecich należy złożyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówie-nia. - W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia do-kumentów w zakresie braku podstaw do wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach