Gmina Murów ogłasza przetarg
- Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa 2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
ul. Dworcowa 2 2
46-030 Murów, woj. opolskie
tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
REGON: 53141317100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 640 000PLN na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej, tranzytowo rozdzielczej z przyłączami do budynków w miejscowościach Okoły i Czarna Woda Gmina Murów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 640 000PLN na dofinansowanie zadania inwestycyjnego na Budowę sieci wodociągowej, tranzytowo rozdzielczej z przyłączami do budynków w miejscowościach Okoły i Czarna Woda Gmina Murów 1. okres kredytowania do: 30 grudnia 2015r 2. Zamawiający przewiduje spłatę odsetek od wykorzystanego kredytu w okresach kwartalnych na ostatni dzień miesiąca kończącego dany kwartał począwszy od 30 marca 2010r. 3. Kredyt zostanie wykorzystany do 15.12.2009 r. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości naliczania prowizji, odsetek i innych opłat od niewykorzystanego kredytu, wcześniejszej spłaty kredytu 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości - przy czym okres wypowiedzenia wynosi dwa tygodnie. 6. Wykonawca przeleje środki na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy w dwóch transzach: I transza do 30 października 2009r w kwocie 240 000PLN II transza 15 grudnia 2009r. w kwocie 400 000PLN 7. Zamawiający przewiduje sposób zabezpieczenia spłaty kredytu w formie weksla własnego in blanco 8. Karencja w spłacie kapitału do 29.03.2010 r. 9. Spłata kapitału odbywać się będzie w okresach kwartalnych po okresie karencji. 10.Odsetki naliczone zostaną od dnia przekazania określonej transzy na rachunek Zamawiającego 11. Odsetki spłacane będą od 30 dnia miesiąca kończącego kwartał po wypłacie ostatniej transzy kredytu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Bank działający o przepisy ustawy z dnia 29.08.1997r. -Prawo Bankowe ( Dz.U. z 2002 roku Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego każdy z Wykonawców składa w ofercie dokumenty. 2) Zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 28.08.1997r. Prawo Bankowe ( Dz.U. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający, iż wykonawca posiada zezwolenie na utworzenie, rozpoczęcie i wykonywanie czynności bankowych- tylko w przypadku, gdy Bank nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Bankowego. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, przez dwóch lub więcej wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie 3) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 - wg zał nr 3 do SIWZ; 4) oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg zał nr 2 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego każdy z Wykonawców składa w ofercie dokumenty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.118.267,00 zł
Dodano: 2016-07-26 - Zaciągnięcie długoterminowych kredytów do łącznej kwoty 2.370.000,00 zł
Dodano: 2016-06-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 908 190 PLN dla Gminy Głogówek na spłatę zadłużenia
Dodano: 2016-05-09 - Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 840 170 zł ( słownie: dwa miliony osiemset czterdzieści tysięcy sto siedemdziesiąt złotych 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie pożyczki w kwocie 3.800.000,00 zł na spłatę zobowiązań wymagalnych SP ZOZ MSW w Opolu
Dodano: 2016-04-11 - Udzielenie kredytu w kwocie 850.000,00zł na zadanie inwestycyjne pn.: Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Lewin Brzeski wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.
Dodano: 2016-03-15 - Udzielenie długoterminowego kredytu komercyjnego w wysokości 1.500.000,00 zł dla Gminy Kluczbork w 2016 roku
Dodano: 2016-03-10 - Udzielenie kredytu lub pożyczki długoterminowej w wysokości do 7.000.000,00 zł dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu na spłatę zobowiązania wynikającego z umowy pożyczki nr 36594 z 18.03.2014r. - NLP.2016.7
Dodano: 2016-03-07 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4.689.300zł.
Dodano: 2016-02-19 - Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości do 2 000 000,00 zł
Dodano: 2015-11-25