Gmina Sułów ogłasza przetarg
- Adres: 22448 Sułów, Sułów
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 826 202 , fax. 846 826 227
- Data zamieszczenia: 2018-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sułów
Sułów 63
22448 Sułów, woj. lubelskie
tel. 846 826 202, fax. 846 826 227 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sulow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 342 100,00 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 342 100,00 zł.” Opis przedmiotu zamówienia: Zaciągnięty kredyt zostanie przeznaczony na sfinansowanie wkładu własnego w projektach realizowanych ze środków zewnętrznych oraz zadań własnych realizowanych inwestycji. 2. Warunki Zamawiającego do przedmiotu zamówienia: 1) Kredyt będzie zaciągnięty w transzach wg potrzeb Kredytobiorcy, jednak nie później niż do 31 grudnia 2018r. Zamawiający przewiduje możliwość niezaciągania całej kwoty kredytu (tylko do wysokości potrzeb). 2)Kredyt winien być przekazany na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w terminie zgodnym z pkt. 2 formularza ofertowego. 3)Spłata kapitału kredytu w 64 ratach kwartalnych do 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31grudnia każdego roku, w latach 2019-2034 4). Okres kredytowania: 15 lat, 5). Spłata kredytu nastąpi wg zestawienia, w tym: - 2019- 20 000,00 zł w czterech równych ratach po 5 000,00 zł - 2020- 120 000,00 zł w czterech równych ratach po 30 000,00 zł - 2021- 605 000,00 zł w czterech równych ratach po 151 250,00 zł - 2022- 605 000,00 zł w czterech równych ratach po 151 250,00 zł - 2023- 585 000,00 zł w czterech równych ratach po 146 250,00 zł - 2024- 555 000,00 zł w czterech równych ratach po 138 750,00 zł - 2025- 710 000,00 zł w czterech równych ratach po 177 500,00 zł - 2026- 710 000,00 zł w czterech równych ratach po 177 500,00 zł - 2027- 670 000,00 zł w czterech równych ratach po 167 500,00 zł - 2028- 242 100,00 zł w czterech równych ratach po 60 525,00 zł - 2029- 220 000,00 zł w czterech równych ratach po 55 000,00 zł - 2030- 220 000,00 zł w czterech równych ratach po 55 000,00 zł - 2031- 20 000,00 zł w czterech równych ratach po 5 000,00 zł - 2032- 20 000,00 zł w czterech równych ratach po 5 000,00 zł - 2033- 20 000,00 zł w czterech równych ratach po 5 000,00 zł - 2034- 20 000,00 zł w czterech równych ratach po 5 000,00 zł 6). Spłata odsetek miesięczna, począwszy od 2019 r. 7). Zamawiający nie przewiduje możliwości poddania się egzekucji w trybie art. 777 kodeksu postępowania cywilnego 8). Szczegółowe warunki Zamawiającego do przedmiotu zamówienia ustalone są w Załączniku Nr 5, które będą załącznikiem SIWZ i stanowią ISTOTNE DLA ZAMAWIAJĄCEGO - KREDYTOBIORCY POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY JAKO WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA. 9). Zamawiający zastrzega sobie okres karencji w spłacie kapitału do 31.03.2019 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.8.1997 Prawo Bankowe (Dz.U. 2017 poz. 1876 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 3.550.000,00 ZŁ
Dodano: 2023-12-05 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 584 000,00 zł, który przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Chodel
Dodano: 2023-11-08 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 900 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w roku 2023
Dodano: 2023-06-02 - „UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 998.000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY RUDNIK W 2022 ROKU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW”
Dodano: 2022-12-09 - Kredyt długoterminowy w kwocie 3200000,00 zł z przeznaczeniem na wkład własny zadania "Rewitalizacja zdegradowanego obszaru Konowicy w Terespolu"
Dodano: 2021-02-26 - Kredyt długoterminowy 1.285.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz zaplanowanych w budżecie zadań inwestycyjnych
Dodano: 2021-02-02 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 870 000,00 zł.
Dodano: 2021-01-29 - Udzielenie i obsługa kredytu obrotowego odnawialnego lub w rachunku bieżącym w wysokości 2 000 000,00 złotych dla Gminy Niedrzwica Duża
Dodano: 2021-01-22 - „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.150.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów“
Dodano: 2021-01-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 870 000,00 zł z przeznaczeniemna finansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2021-01-18