Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.624.000,00 zł. na sfinansowanie wkładu własnego przy realizacji zadań z budżetu Unii Europejskiej

Gmina Miejska Duszniki Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57340 Duszniki-Zdrój, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 869 76 60 , fax. 74 866 90 25
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Duszniki Zdrój
    ul. Rynek 6
    57340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 869 76 60, fax. 74 866 90 25
    REGON: 89071790600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.duszniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.624.000,00 zł. na sfinansowanie wkładu własnego przy realizacji zadań z budżetu Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.624.000,00 zł. (słownie: jeden million sześćset dwadzieścia cztery tysiące złotych) przeznaczonego na sfinansowanie wkładu własnego przy reazlizacji zadań z budżetu Unii Europejskiej. 2. Kredyt zostanie wypłacony najpóźniej w trzecim dniu roboczym przypadającym po dniu złożenia Wykonawcy pisemnej dyspozycji o uruchomienie kredytu, Planowany termin uruchomienia - 25 września 2018 r. Spłata kredytu nastąpi począwszy od 01 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2026 roku włącznie, w następujący sposób: 1) W latach 2019-2022 spłacony zostanie po 360.000,00 zł rocznie w następujący sposób: 48 równych rat wynoszących 7.500,00 zł płatne 20 dnia każdego miesiąca, 2) W roku 2023 spłaconych zostanie 120.000,00 zł rocznie w następujący sposób: 12 równych rat wynoszących 10.000,00 zł płatnych 20 dnia każdego miesiąca. 3) W latach 2024 - 2025 spłacony zostanie 480.000,00 zł w następujący sposób: 24 równych rat wynoszących 20.000,00 zł płatnych 20 dnia każdego miesiąca. 4) W roku 2026 spłacony zostanie 664.000,00 zł w następujący sposób: 11 równych ratach wynoszących 55.000,00 zł płatnych 20 dnia każdego miesiąca. Ostatnia rata w wysokiści 59.000,00 zł. płatna 20 dnia mniesiąca. 3. Odsetki od wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych, na ostatni roboczy dzień miesiąca począwszy od 30.09.2018 r. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości przesunięcia spłaty pierwszej raty kredytu. 5. Łączna kwota spłaty kredytu zostanie zachowana w danym roku. 6. Na wniosek Zamawiającego, w uzasadnionym przypadku, spowodowanym nagłą zmianą sytuacji finansowej Zamawiającego, możliwe będzie sporządzenie aneksu w celu przedłużenia spłaty kredytu. 7. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą kwotę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 8. W okresie kredytowania, odsetki będą naliczane w oparciu o rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku (365/366 dni). 9. Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową na sumę odpowiadającą kwocie zadłużenia z tytułu wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami oraz innymi kosztami Wykonawcy. 10. Zamawiający zobowiązuje się do podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji roszczeń Wykonawcy wynikających z umowy. 11. Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych (umowa kredytowa, weksel in blanco, oświadczenie o poddaniu się egzekucji, deklaracji wystawcy weksla in blanco). 12. Zamawiający udostępni przed podpisaniem umowy kredytowej zaświadczenia o braku zaległości wobec US i ZUS. 13. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty projektu umowy oraz harmonogramu spłaty kredytu i odsetek. 14. W sytuacji, gdy kredyt spłacony będzie wcześniej – odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 15. Zamawiający nie przewiduje oprócz oprocentowania od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania kredytu, oraz jakichkolwiek opłat za prowadzenie rachunku bankowego. 16. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 17. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 93 ustawy Pzp. 19. Zamawiający korzysta z leasingu operacyjnego. 20. Zamawiający nie korzysta z emisji papierów wartościowych oraz papierów dłużnych. 21. Zamawiający nie występuje jako strona w partnerstwie publiczno-prywatnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r. , poz. 128 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe. Wykonawca składa zezwolenie wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Prawa bankowego, a w przypadku gdy wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego inny dokument równoważny. Jeśli składana oferta dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, wymagany dokument winien zostać złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach