Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 200 000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu

Gmina Sławków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-260 Sławków, ul. Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2931552 w. 41 , fax. 32 2931233
  • Data zamieszczenia: 2015-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławków
    ul. Rynek 1 1
    41-260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 32 2931552 w. 41, fax. 32 2931233
    REGON: 27625755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 200 000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu w wysokości 3 200 000,00 zł. 2. Środki finansowe z kredytu zostaną postawione do dyspozycji Zamawiającego najpóźniej w drugim dniu po podpisaniu umowy. Wykorzystanie kredytu nastąpi w terminie do dnia 31.12.2015. Uruchomienie kredytu następować będzie na podstawie każdorazowej dyspozycji Gminy Sławków. 3. Okres karencji w spłacie kapitału do 31.03.2016 r. Karencja nie dotyczy spłat odsetek. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całości lub części kredytu. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tytułu prowizji i odsetek jedynie od kwoty wykorzystanego kredytu. 5. Spłata kredytu nastąpi w okresie od 31.03.2016 do 31.12.2026 r. 6. Zamawiający zobowiązuje się dokonać spłaty zadłużenia z tytułu wykorzystanego kredytu w terminach i ratach wskazanych w SIWZ. 7. Za okres obrachunkowy przyjmuje się 365/366 dni. 8. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia i będą podlegać spłacie począwszy od miesiąca, w którym nastąpi uruchomienie całości kredytu, bądź transzy kredytu. 9. Spłata odsetek następować będzie w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego, przy czym zamawiający przyjmuje, że jeżeli termin ten przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy za ostatni dzień uważa się dzień poprzedzający dzień lub dni wolne od pracy z uwzględnieniem dni wolnych w ich naliczaniu. Powyższy sposób naliczania odsetek ma zastosowanie do umowy kredytowej i do obliczania ceny (kosztu) kredytu w celu porównywalności ofert. 10. Raty kapitałowe będą płatne ostatniego dnia każdego kolejnego kwartału, a jeżeli termin ten przypadał będzie na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy za ostatni dzień uważa się dzień poprzedzający dzień lub dni wolne od pracy. Powyższy sposób spłat rat kapitałowych ma zastosowanie do umowy kredytowej i do obliczania ceny (kosztu) kredytu w celu porównywalności ofert. 11. W przypadku naliczenia przez Wykonawcę jednorazowej prowizji za uruchomienie kredytu, Zamawiający zobowiązuje się ją zapłacić do dnia uruchomienia wnioskowanej transzy lub całości kredytu. 12. Zamawiający informuje, iż skarbnik miasta nie złoży kontrasygnaty na wekslu in blanco, natomiast złoży kontrasygnatę na deklaracji wekslowej. 13. Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Prawa bankowego. Na oświadczeniu o poddaniu się egzekucji zostanie złożona kontrasygnata skarbnika. 14. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki naliczane będą za faktyczny okres kredytowania, tj. do dnia spłaty ostatniej raty kredytu. 15. Wszystkie rozliczenia między Wykonawcą (bankiem), a Zamawiającym (kredytobiorcą) będą dokonywane w złotych. 16. Wykonawca wystawi potwierdzenie spłaty kredytu dla Zamawiającego, po całkowitej spłacie kredytu oraz zwróci weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł.(słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: DB PBC Oddział Sławków 36 1910 1048 2106 2329 6190 0005 W tytule przelewu należy umieścić opis: Wpłata wadium nr sprawy ZZ.II.271.3.2015 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadiumdołączonej do oferty. W przypadku dołączenia do oferty zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin postawienia środków do dyspozycji zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne lub bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach