Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu i spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów

Urząd Miasta i Gminy Jaraczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 63233 Jaraczewo, ul. Jarocińska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 473 102 , fax. 627 473 102
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Jaraczewo
    ul. Jarocińska 1
    63233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie
    tel. 627 473 102, fax. 627 473 102
    REGON: 53299000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu i spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu i spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów 1) Szczegóły zamówienia: - Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych od dnia podpisania umowy do dnia 21.12.2018 r. - Kredyt zostanie udzielony w złotych polskich, - Kredyt może być wykorzystywany w transzach „na żądanie”. O wysokości transzy Kredytobiorca poinformuje Bank, - Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ, - Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości lub w części - w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej i dodatkowych opłat, - Odsetki spłacane będą miesięcznie tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, - Zakładany okres spłaty kredytu to do 30.12.2026 r. - Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, na której zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika • Odsetki płatne będą miesięcznie do ostatniego dnia każdego miesiąca, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, • Spłata kapitału następować będzie według harmonogramu stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego przewidziane ustawą Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 poz. 1876 ze zm.) lub inny dokument równoważny uprawniający do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski, w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oferta, którą stanowi wypełniony Formularz ofertowy (według załącznika nr 1 do SIWZ). - oświadczenie o spełnieniu warunków – według Załącznika Nr 2 do SIWZ, - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego- według Załącznika nr 3 do SIWZ, - pełnomocnictwo do podpisania oferty i oświadczeń, o ile nie wynika ono z Krajowego Rejestru Sądowego, który Zamawiający pobierze samodzielnie z Bazy KRS. - zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (o ile dotyczy) - wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. -Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; - Harmonogram spłaty kredytu- wzór – załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach