Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu dlugoterminowego w kwocie 1 400 000,00 zł

Gmina Kietrz ogłasza przetarg

  • Adres: 48130 Kietrz, ul. 3-go Maja
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 854 356 , fax. 774 854 359
  • Data zamieszczenia: 2018-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kietrz
    ul. 3-go Maja 1
    48130 Kietrz, woj. opolskie
    tel. 774 854 356, fax. 774 854 359
    REGON: 53141289800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu dlugoterminowego w kwocie 1 400 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 400 000,00 zł zgodnie z Zarządzeniem Nr 155.A.2017 Burmistrza Kietrza z dnia 31 sierpnia 2018 r. 1) Podstawowe dane o kredycie: a) Rodzaj transakcji : udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego, b) Kwota i waluta kredytu : 1 400 000,00 zł, uruchamiana według dyspozycji kredytobiorcy w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. W celu obliczenia wartości zamówienia, na potrzeby porównania ofert przyjmuje się następujące terminy uruchomienia kredytu: - 12 listopada 2018 r. 1 000 000,00 zł - 28 grudnia 2018 r. 400 000,00 zł Terminy uruchomienia kredytu i wysokość transz mogą ulec zmianie. 2) Okres kredytowania: do 31.12.2028 r. 3) Spłata kredytu nastąpi z dochodów gminy z podatków i opłat, udziałów w podatku dochodowym od osób fizycznych oraz z subwencji ogólnej z budżetu państwa i odbywać się będzie w poniższych terminach i kwotach: Termin spłaty Kwota 31.12.2019 5 000,00 zł 31.12.2020 5 000,00 zł 31.12.2021 5 000,00 zł 31.12.2022 5 000,00 zł 31.12.2023 5 000,00 zł 31.12.2024 5 000,00 zł 31.12.2025 5 000,00 zł 31.03.2026 150 000,00 zł 30.06.2026 150 000,00 zł 30.09.2026 150 000,00 zł 31.12.2026 150 000,00 zł 31.03.2027 150 000,00 zł 30.06.2027 150 000,00 zł 30.09.2027 150 000,00 zł 31.12.2027 150 000,00 zł 31.03.2028 41 250,00 zł 30.06.2028 41 250,00 zł 30.09.2028 41 250,00 zł 31.12.2028 41 250,00 zł Terminy spłaty odsetek : spłata odsetek będzie się odbywać w okresach miesięcznych, na podstawie otrzymanego od banku zawiadomienia o ich wysokości, począwszy od miesiąca w którym nastąpiło uruchomienie kredytu w terminie do 14 dnia miesiąca następującego po miesiącu, za który odsetki naliczono. Zawiadomienie o wysokości naliczonych odsetek winno być dostarczone zamawiającemu najpóźniej do 10-ego dnia każdego miesiąca. Odsetki naliczane będą od aktualnego zadłużenia na rachunku kredytowym na koniec danego miesiąca. Dla porównywalności ofert przyjmuje się WIBOR 1M 1,64% w stosunku rocznym. 4) Oprocentowanie kredytu : kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresach za który odsetki są naliczane. 5) Opis sposobu obliczenia oprocentowania: oprocentowanie kredytu ustala się na stawce bazowej WIBOR 1M powiększone o marżę banku w wysokości ……. % w stosunku rocznym. ( WIBOR 1M jest to stopa procentowa, po jakiej banki są skłonne udzielić pożyczek innym bankom, liczony jako średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań z poprzedniego miesiąca kalendarzowego, liczony za okres od 1-go do ostatniego dnia każdego miesiąca). Oprocentowanie ulega zmianie każdego 1-go dnia miesiąca kalendarzowego w okresie kredytowania według stawki WIBOR 1M za poprzedni miesiąc kalendarzowy. Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca przez cały okres kredytowania. 6) Do wyliczenia oprocentowania kredytu w Ofercie należy przyjąć stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości 1,64% oraz spłaty rat kapitału w sposób określony w pkt 3. W przypadku wcześniejszej spłaty części kapitału lub całości, odsetki będą naliczone od faktycznego zadłużenia. 7) Sposób zabezpieczenia kredytu : weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowaną przez Skarbnika określającą warunki jego wypełnienia. 8) Planowany okres zawarcia umowy kredytowej: w terminie związania ofertą. 9) Uruchomienie kredytu: następować będzie wg odrębnych dyspozycji kredytobiorcy w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r. 10) Odsetki od kredytu nie podlegają kapitalizacji. 11) Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w siwz i przedstawionymi w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe (Dz.U. z 2017 r. poz.1876 z późn.zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w niniejszym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 Pzp.). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.2. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa powyżej lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wątpliwości zamawiającego, wykonawca zostanie wezwany do jego złożenia, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, w terminie wskazanym przez zamawiającego chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub udzielenia wyjaśnień, oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2.3. Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczoną na stronie internetowej zamawiającego informację z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 6 do SIWZ Ponadto: pełnomocnictwo (jeżeli wymagane), zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli wymagane), wzór zał. Nr 7 do SIWZ, -harmonogram spłaty kredytu i odsetek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach