Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 738.220,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Gmina Szczytniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62865 Szczytniki, Szczytniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 625 001 , fax. 627 625 274
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytniki
    Szczytniki 139
    62865 Szczytniki, woj. wielkopolskie
    tel. 627 625 001, fax. 627 625 274
    REGON: 25085502100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytniki.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 738.220,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 738.220,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w 2018 roku spełniającego nw. wymagania: 1. Kwota udzielonego kredytu bankowego: do wysokości 738.220,00 zł (słownie złotych: siedemset trzydzieści osiem tysięcy dwieście dwadzieścia złotych 00/100 ) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek . 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji. 3. Kredyt zostanie przeznaczony na poczet płatności przyszłych lub kosztów już poniesionych. 4. Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo po podpisaniu umowy oraz pisemnej dyspozycji Zamawiającego. 5. Szacunkowy termin uruchomienia kredytu niezbędny do opracowania porównywalnych ofert: - 20.12.2018 r. – do wysokości 738.220,00 zł, 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej, zmiany terminu uruchomienia kredytu, zmiany terminów spłat rat kredytu oraz wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów, opłat i prowizji. 7. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. 8. Sposób uruchomienia środków – na rachunek bankowy zamawiającego. 9. Oprocentowanie kredytu będzie opierało się o zmienną stopę procentową stawki WIBOR 1M i stawkę marży banku stałą w okresie obowiązywania umowy zaproponowaną przez Wykonawcę. 10. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji od kredytu. 11. Okres kredytowania – do 30.12.2022 r. 12. Karencja spłaty rat kapitałowych kredytu: pierwsza rata kapitału płatna w terminie 30.03.2020 r., a ostatnia w terminie 30.12.2022 r. Spłata kapitału w równych ratach w okresach kwartalnych – raty kredytu płatne na dzień 30.03., 30.06., 30.09., 30.12. W przypadku gdy dzień spłaty kredytu jest dniem wolnym od pracy spłata następuje w dzień poprzedzający dzień wolny. Spłaty w poszczególnych latach kształtują się następująco: - 2020 r. – 100.000,00 zł, - 2021 r. – 100.000,00 zł, - 2022 r. – 538.220,00 zł, 13. Odsetki będą naliczane i opłacane kwartalnie tylko od kapitału niespłaconego, odsetki płatne na dzień 30 danego kwartału – pierwsza płatność w terminie 30 dnia miesiąca kończącego dany kwartał, w którym uruchomiono kredyt a ostatnie w terminie 30.12.2022 r. W przypadku gdy dzień spłaty odsetek jest dniem wolnym od pracy spłata następuje w dzień poprzedzający dzień wolny. 14. Oprocentowanie zmienne w oparciu o wskaźnik WIBOR 1M i stałą marżę banku. 15. Akceptowana przez Zamawiającego forma zabezpieczenia kredytu – weksel in blanco. 16. .Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zmianami). 17. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2187) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, w przypadku gdy nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). 4. Wzór umowy sporządzony przez Wykonawcę. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach