Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 600.000,00 PLN na pokrycie deficytu budżetowego w związku z ujętymi do realizacji zadaniami inwestycyjnymi

Urząd Gminy Wieniawa ogłasza przetarg

  • Adres: 26432 Wieniawa, ul. Kochanowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 730 001 , fax. 486 730 244
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wieniawa
    ul. Kochanowskiego 88
    26432 Wieniawa, woj. mazowieckie
    tel. 486 730 001, fax. 486 730 244
    REGON: 54738800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawieniawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 600.000,00 PLN na pokrycie deficytu budżetowego w związku z ujętymi do realizacji zadaniami inwestycyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 600.000,00 PLN o następującej charakterystyce: a) przeznaczenie kredytu: pokrycie deficytu budżetowego w związku z realizacją zadań inwestycyjnych:  „Budowa drogi gminnej w m. Kochanów Wieniawski o dł. 748 mb dz. nr ewid. 90 i 151- wykonanie dokumentacji projektowej i roboty fachowe”  „Przebudowa dróg gminnych w Gminie Wieniawa- ul. Kasztanowa w m. Wieniawa o dł. 809m; w m. Skrzynno o dł. 475m; ul. Spokojna w m. Jabłonica o dł. 464m; Ryków- Pogroszyn o dł. 999m; Skrzynno- Komorów o dł. 990m; w m. Żuków o dł. 995m”. b) kwota kredytu: 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy 00/100 złotych); c) rodzaj kredytu: długoterminowy; d) okres kredytowania: od dnia uruchomienia do dn. 30.11.2033 r. e) planowane termin uruchomienia kredytu: do 31.12.2018 r. – 600.000,00 zł pokrycie deficytu budżetowego w związku z ujętymi do realizacji zadaniami inwestycyjnymi; f) uruchomienie kredytu w transzach nastąpi na wniosek Zamawiającego; g) spłata kapitału kredytu w złotych polskich następować będzie w rocznych ratach zgodnie z harmonogramem zamieszczonym poniżej: Lp. Data spłaty raty kredytu Wysokość raty – część kapitałowa 1 29-11-2019 40.000,00 2 30-11-2020 40.000,00 3 30-11-2021 40.000,00 4 30-11-2022 40.000,00 5 30-11-2023 40.000,00 6 29-11-2024 40.000,00 7 28-11-2025 40.000,00 8 30-11-2026 40.000,00 9 30-11-2027 40.000,00 10 30-11-2028 40.000,00 11 30-11-2029 40.000,00 12 29-11-2030 40.000,00 13 28-11-2031 40.000,00 14 30-11-2032 40.000,00 15 30-11-2033 40.000,00 Razem 600.000,00 h) odsetki naliczone są w ratach miesięcznych, liczone od faktycznie wykorzystanych środków, płatne w/g not księgowych przesyłanych kredytobiorcy przez kredytodawcę; i) jeżeli termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada na ostatni dzień roboczy przed terminem płatności; j) oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym oparte o stawkę WIBOR 3M powiększoną o stałą marżę Banku – kredytodawcy; k) dla celów porównawczych należy przyjąć marżę WIBOR 3M. W celu umożliwienia porównania złożonych ofert Zamawiający wskazuje do obliczeń wysokość stopy WIBOR 3M. l) w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą od faktycznie uruchomionej kwoty, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów); m) odsetki są naliczane od rzeczywistego salda zadłużenia kredytowego, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, a rok przestępny 366 dni. n) zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. o) wymaga się, aby wykonawca złożył w druku oferty oświadczenie, że nie będą naliczane koszty z tytułu:  prowizji przygotowawczej,  prowizji za sporządzenie aneksów,  prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu,  prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 128 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe posiadania innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach