Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4 500 000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów Gminy Lubochnia

Gmina Lubochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 97217 Lubochnia, ul. Tomaszowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 103 510 , fax. 447 103 022
  • Data zamieszczenia: 2017-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
    ul. Tomaszowska 9
    97217 Lubochnia, woj. łódzkie
    tel. 447 103 510, fax. 447 103 022
    REGON: 59064814900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4 500 000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów Gminy Lubochnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4 500 000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów Gminy Lubochnia 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia kwoty wysokości udzielonego kredytu. W przypadku zmniejszenia wysokości kredytu wymagane jest proporcjonalne obniżenie rat kredytu spłacanych przez Zamawiającego. Minimalna kwota kredytu 1 000 000,00 zł. 3. Planowany termin do zaciągnięcia kredytu - do 26 grudnia 2017 r. Kredyt będzie uruchomiony co najwyżej w dwóch transzach. 4. Wykonawca zobowiązany jest uruchomić kredyt nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną. Czas uruchomienia kredytu będzie podstawa oceny ofert. 5. Wykonawca nie będzie naliczał prowizji ani opłat za przyznanie i uruchomienie kredytu. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez wykonawcę żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych od niewykorzystanej części kredytu. 7. Koszt kredytu składać się będzie z odsetek wynikających ze zmiennej stopy procentowej WIBOR i stałej marży. 8. Kredyt spłacany będzie w latach 2018-2030 w miesięcznych ratach płatnych ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, począwszy od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2030 r. Ilość rat: 156, wysokość raty miesięcznej została określona w harmonogramie spłaty kredytu (zał. Nr 2 do SIWZ) 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek oraz dodatkowych opłat i prowizji związanych z obsługą kredytu (wówczas ulegnie zmianie harmonogram i termin spłat kredytu). 10. Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach miesięcznych na dzień ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku, tj. 365 lub 366. 11. Kredyt będzie zabezpieczony w formie wystawienia przez Zamawiającego weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. 12. Dokumenty do oceny wiarygodności zdolności finansowej Kredytobiorcy stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r - Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 z późn. zm.) tj. zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenia działalności bankowej lub inny równoważny dokument, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany harmonogram spłat kredytu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 3) Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach