Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 4 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gizałki i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.

Gmina Gizałki ogłasza przetarg

  • Adres: 63308 Gizałki, ul. Kaliska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 411 517 , fax. 627 411 195
  • Data zamieszczenia: 2018-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gizałki
    ul. Kaliska 28
    63308 Gizałki, woj. wielkopolskie
    tel. 627 411 517, fax. 627 411 195
    REGON: 25085511000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gizalki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 4 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gizałki i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 4 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gizałki i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zgodnie z paragrafem 12 uchwały Nr XXXIII/186/2017 Rady Gminy Gizałki z dnia 21 grudnia 2017r. w sprawie uchwały budżetowej na rok 2018. 2) Sposób uruchamiania kredytu: a) kredyt uruchamiany w transzach na wskazany rachunek bankowy budżetu Gminy Gizałki wg poniższego wyszczególnienia: 1 transza w kwocie 2 000 000,00 zł – termin uruchomienia transzy 31.10.2018r., 2 transza w kwocie 2 000 000,00 zł – termin uruchomienia transzy 30.11.2018r. b) wysokość i termin przekazywania transz może ulec zmianie, c) dopuszcza się sytuację wykorzystania środków kredytu w niepełnej wysokości, d) Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu, e) za niewykorzystaną kwotę kredytu Zamawiający nie ponosi żadnych opłat i prowizji, f) Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, przy czym za wcześniejszą spłatę kredytu nie będą pobierane odsetki ani inne opłaty, g) w razie zaistnienia okoliczności polegających na niewykorzystaniu kredytu w pełnej wysokości lub wcześniejszej spłacie kredytu przez Zamawiającego nie jest wymagana zmiana umowy – w takich przypadkach Zamawiający proponuje nowy harmonogram spłat, który podlega akceptacji przez wykonawcę, h) Zamawiający wyklucza pobieranie innych prowizji i opłat, z wyjątkiem tych, które zostały określone w SIWZ, i) rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN (polskich złotych). Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 3) Spłata kapitału i odsetek wg formularza cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ): - spłata rat od 31 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2028r. ostatniego dnia każdego miesiąca. 4) Karencja spłaty pierwszej raty kapitału do 31 stycznia 2020r. 5) Jednorazowa prowizja bankowa od udzielonego kredytu = 0,00 zł. 6) Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia, w miesięcznych okresach obrachunkowych i będą płacone na koniec każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank Kredytobiorcy, począwszy od dnia podpisania umowy. 7) Istnieje możliwość wcześniejszych, przed ustalonymi terminami, spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 8) Zabezpieczenie kredytu – weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową - w razie potrzeby dokumenty te zostaną opatrzone kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 9) Okres kredytowania – od podpisania umowy do 31 grudnia 2028r. 10) Spłata kredytu następować będzie z dochodów własnych gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. b) wypełniony Formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. d) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiący Załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji. e) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach