Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 300 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. Budowa Publicznego Przedszkola w Koźminku

Gmina Koźminek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-840 Koźminek, ul. Kościuszki 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7637085 , fax. 062 7637207
  • Data zamieszczenia: 2013-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koźminek
    ul. Kościuszki 7 7
    62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7637085, fax. 062 7637207
    REGON: 25085541700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 300 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. Budowa Publicznego Przedszkola w Koźminku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 300 000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. Budowa Publicznego Przedszkola w Koźminku dla Gminy Koźminek, zwanej dalej Zamawiającym na następujących warunkach: 1) Kredyt winien być udostępniony do dyspozycji Zamawiającego w terminie od 30 kwietnia 2013r. w transzach - w terminach i kwotach określonych przez Zamawiającego - każdorazowo na 3 dni robocze przed terminem uruchomienia transz. 2) Sposób uruchomienia środków - na rachunek bankowy Zamawiającego. 3) Spłata rat kapitałowych będzie następowała w następujących terminach: 1) 31.03.2014r. - 18 750,00 zł 2) 30.06.2014r. - 18 750,00 zł 3) 30.09.2014r. - 18 750,00 zł 4) 31.12.2014r. - 18 750,00 zł 5) 31.03.2015r. - 25 000,00 zł 6) 30.06.2015r. - 25 000,00 zł 7) 30.09.2015r. - 25 000,00 zł 8) 31.12.2015r. - 25 000,00 zł 9) 31.03.2016r. - 37 500,00 zł 10) 30.06.2016r. - 37 500,00 zł 11) 30.09.2016r. - 37 500,00 zł 12) 31.12.2016r. - 37 500,00 zł 13) 31.03.2017r. - 50 000,00 zł 14) 30.06.2017r. - 50 000,00 zł 15) 30.09.2017r. - 50 000,00 zł 16) 31.12.2017r. - 50 000,00 zł 17) 31.03.2018r. - 50 000,00 zł 18) 30.06.2018r. - 50 000,00 zł 19) 30.09.2018r. - 50 000,00 zł 20) 31.12.2018r. - 50 000,00 zł 21) 31.03.2019r. - 50 000,00 zł 22) 30.06.2019r. - 50 000,00 zł 23) 30.09.2019r. - 50 000,00 zł 24) 31.12.2019r. - 50 000,00 zł 25) 31.03.2020r. - 50 000,00 zł 26) 30.06.2020r. - 50 000,00 zł 27) 30.09.2020r. - 50 000,00 zł 28) 31.12.2020r. - 50 000,00 zł 29) 31.03.2021r. - 43 750,00 zł 30) 30.06.2021r. - 43 750,00 zł 31) 30.09.2021r. - 43 750,00 zł 32) 31.12.2021r. - 43 750,00 zł 4) Karencja w spłacie kapitału: do 30 marca 2014r. 5) Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu odbywać się będzie na koniec każdego kwartału kalendarzowego w wysokości wynikającej z aktualnego, rzeczywistego stanu zadłużenia począwszy od pierwszego dnia wykorzystania środków z kredytu. 6) W przypadku, gdy termin spłaty rat kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy kredytobiorca dokona wymaganej spłaty w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 7) W sytuacji, gdyby kredyt spłacony został wcześniej, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej na siedem dni roboczych przed dokonaniem spłaty podając termin i kwotę przedterminowej spłaty kredytu. W przypadku przedterminowej spłaty kredytu Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą całości lub części kredytu. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości, przy czym za niewykorzystaną kwotę kredytu Zamawiający nie ponosi żadnych prowizji i opłat. 9) W razie zaistnienia okoliczności polegających na niewykorzystaniu kredytu w pełnej wysokości lub wcześniejszej spłacie kredytu przez Zamawiającego nie jest wymagana zmiana umowy - w takich przypadkach Zamawiający proponuje nowy harmonogram spłat , który podlega akceptacji przez Wykonawcę. 10) Koszty obsługi kredytu stanowią: a. Prowizja przygotowawcza: Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej Wykonawcami prowizji przygotowawczej nie większej niż 0,2% wartości wnioskowanego kredytu; b. Oprocentowanie kredytu: Kredyt oprocentowany będzie według zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego i mające zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania od pierwszego dnia następnego kwartału powiększone lub pomniejszone o marżę Wykonawcy, stałą okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Dla przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M z dnia 28 lutego 2013r. w wysokości 3,80%. Oprocentowaniu podlegać będzie kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie że rok liczy 365 dni. 11) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż prowizja od uruchomienia kredytu oraz oprocentowanie powiększone lub pomniejszone o stałą marżę Wykonawcy. 12) Termin zapłaty prowizji przygotowawczej: nie później niż w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy kredytu. 13) Spłata kredytu może być zabezpieczona wyłącznie w formie weksla In blanco wraz z deklaracją wekslową. 14) Zamawiający dopuszcza możliwość współfinansowania inwestycji ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego (EBI). 15) Dokumenty zawierające niezbędne informacje do wstępnej oceny zdolności kredytowej Zamawiającego stanowią część SWIZ (pkt. XXV).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach