Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego - II/2018

Gmina Czarny Bór ogłasza przetarg

  • Adres: 58-379 Czarny Bór, Główna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 450 139 , fax. 748 450 006
  • Data zamieszczenia: 2018-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Bór
    Główna 18
    58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie
    tel. 748 450 139, fax. 748 450 006
    REGON: 890718225
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarny-bor.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego - II/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie: 3.900.000,00 zł (słownie: trzy miliony dziewięćset tysięcy złotych 00/100), który zostanie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2018 roku. Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie 3.900.000,00 PLN (słownie: trzy miliony dziewięćset tysięcy złotych 00/100). 2) Okres kredytowania ustala się od dnia udzielenia kredytu do dnia 30.06.2019 r. 3) Spłata kredytu nastąpi do 30 czerwca 2019 r. (karencja w spłacie kapitału). 4) Spłata rat kapitałowych nastąpi do 30 czerwca 2019 r., Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca ustalił termin spłaty rat kredytu na ostatni dzień roboczy, jeżeli wymagają tego parametry techniczne systemu rozliczeniowego banku. Zamawiający wymaga, aby faktyczna spłata kapitału nastąpiła do dnia 30 czerwca 2019 r. 5) Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych, do ostatniego dnia miesiąca, którego rata odsetkowa dotyczy. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca ustalił termin spłaty rat odsetkowych na ostatni dzień roboczy, jeżeli wymagają tego parametry techniczne systemu rozliczeniowego banku. 6) Wysokość raty kapitałowej ustala się następująco: Termin spłaty do dnia: 30.06.2019 r., Kwota raty kapitałowej w zł: 3.900.000,00. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w dowolnych kwotach i terminach bez dodatkowych kosztów. 8) W przypadku przedterminowej spłaty części kredytu Wykonawca dokona aktualizacji harmonogramu spłat rat bez kosztów obciążających Zamawiającego. 9) Zamawiający zobowiązuje się zgłosić Wykonawcy zamiar wcześniejszej spłaty, do 7 dni przed planowanym złożeniem dyspozycji wcześniejszej spłaty kredytu. 10) Oprocentowanie kredytu liczone będzie według stopy opartej na stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę banku. Zamawiający dopuszcza naliczanie odsetek wg rzeczywistej liczby dni, przy założeniu że rok liczy 365 dni. Zamawiający dopuszcza naliczanie i płatność odsetek w okresach miesięcznych. Wykonawca naliczy odsetki wyłącznie od aktualnego poziomu wykorzystania kredytu. 11) Bank udzielający kredytu nie pobierze kosztów prowizji od uruchomienia kredytu lub innych czynności bankowych. 12) Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w niniejszym postępowaniu. 13) Data planowanego uruchomienia kredytu: zgodnie ze złożoną ofertą (od 1 do 5 dni roboczych od dnia przekazania dyspozycji uruchomienia kredytu) – nie później niż do 20 grudnia 2018 r. 14) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, które zawierały będą kontrasygnatę Skarbnika Gminy. Zamawiający nie będzie składał oświadczenia o poddaniu się egzekucji, w formach określonych w art. 777 kpc. 15) O wysokości odsetek i/lub raty kapitałowej do zapłaty oraz wysokości oprocentowania obowiązującego w okresie odsetkowym, za który naliczono odsetki, Wykonawca każdorazowo poinformuje Zamawiającego najpóźniej na 5 (słownie: pięć) dni roboczych przed datą płatności, bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, w dowolny sposób (w szczególności z wykorzystaniem powszechnie dostępnych środków komunikacji elektronicznej – e-mail, fax). 16) Nie dopuszcza się możliwości kapitalizacji odsetek. 17) Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia dodatkowych zapisów w umowie w zakresie oprocentowania dla kapitału przeterminowanego, wg stopy obowiązującej w Banku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku Wykonawców – dokument jak wyżej składa Wykonawca, który będzie realizował usługę wymagającą zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej, a także realizację usług objętych zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach