Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

Gmina Medyka ogłasza przetarg

  • Adres: 37732 Medyka, Medyka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 671 53 91 , fax. 16 671 53 91
  • Data zamieszczenia: 2017-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Medyka
    Medyka 288
    37732 Medyka, woj. podkarpackie
    tel. 16 671 53 91, fax. 16 671 53 91
    REGON: 65090037000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyka.itl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego.” 2. Rodzaj zamówienia: usługi 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu na następujących warunkach: 1) Kredyt w kwocie 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) winien być uruchomiony przez Wykonawcę przelewem na konto Zamawiającego, w terminie uruchomienia kredytu wskazanym w ofercie od dnia przekazania przez Zamawiającego pisemnej dyspozycji. 2) Wykonawca przeleje kwotę kredytu na rachunek bankowy zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. 3) Kredyt będzie oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej opartej na stopie bazowej WIBOR 1M, wyliczonej jako średnia z miesiąca kończącego kwartał poprzedzający okres odsetkowy, powiększonej lub nie o stałą marżę banku. Od kredytu naliczona zostanie lub nie prowizja z tyt. udzielonego kredytu. Dla ustalenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M na dzień 1.09.2017 r. 4) Spłata kapitału kwartalnie tj. do 31.03., 30.06., 30.09, 31.12. w latach 2018-2026, zgodnie z harmonogramem przedstawionym w Załączniku nr 5 do SIWZ. Jeżeli data spłaty kapitału kredytu przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie 5) Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r. 6) Okres kredytowania 10 lat, tj. do 31.12.2026 r. 7) Karencja w spłacie kapitału ustalona do dnia 30.03.2018 r. 8) Spłata kredytu nastąpi w ciągu 9 lat w okresie od 31.03.2018 r. do 31.12.2026 r. 9) Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się że rok ma 365 dni, a miesiąc i kwartał rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych. 10) Spłata odsetek nastąpi – kwartalnie w okresie od 31.12.2017 r. do 31.12.2026 r. Jeżeli data odsetek kredytu przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie 11) Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do kredytobiorcy w terminie 7 dni od dni roboczych przed terminem ich spłaty (tj. not odsetkowych, a nie wyciągów bankowych). 12) Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel „in blanco”. 13) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu (w tym rat kredytu) bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wcześniejsza spłata kredytu nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji prawnych i finansowych dla kredytobiorcy. 14) Kredytobiorca zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów i podania przyczyn oraz negocjacji kwoty i terminów spłat kapitału. 15) W przypadku niewykorzystania części kredytu Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami. 16) Wszystkie dokumenty do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego dostępne są na stronie internetowej www.medyka.itl.pl/bip 17) Zamawiający nie będzie wypełniał tabel i załączników według wzorów stosowanych przez poszczególnych wykonawców. 4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: a) posiadania Zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe, bądź inne wymagane właściwymi przepisami prawa zezwolenie lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz oferty) wg załącznika nr 1) b) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi (np. Liderowi, Przedstawicielowi, Partnerowi Wiodącemu) do reprezentowania w postepowaniu lub do reprezentowania w postepowaniu i zawarciu umowy, c) parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ , d) Oświadczenia wymienione w pkt. VI.1 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach