Urząd Gminy w Tworogu ogłasza przetarg
- Adres: 42690 Tworóg, ul. Zamkowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 857 493 , fax. 322 857 414
- Data zamieszczenia: 2018-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tworogu
ul. Zamkowa 16
42690 Tworóg, woj. śląskie
tel. 322 857 493, fax. 322 857 414
REGON: 54522500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugtworog.rekord.com.pl/BIP.aspx?Sel=5587
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 588.244 PLN dla Gminy Tworóg - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 588.244 PLN dla Gminy Tworóg. Szczegółowe wymagania dotyczące usługi: 1. Wysokość kredytu: 588.244 zł słownie: pięćsetosiemdziesiątosiemtysięcydwiescieczterdzieściczteryzłotych 2. Kredyt bankowy długoterminowy przeznaczony będzie na finansowanie zadania inwestycyjnego w zakresie termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Tworóg na lata 2018-2019 w tym na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej na rok 2019 w wysokości 129.872 zł. 3. Termin uruchomienia kredytu Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach po zawarciu umowy w terminach i kwotach na podstawie wniosku złożonego przez Kredytobiorcę, przy czym I transza na rok 2018 zostanie uruchomiona najpóźniej do dnia 20 grudnia 2018r., a kolejna transza(e) najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2019r. na rachunek nr 43 8466 0002 0000 2088 2000 0001. 4. Okres spłaty kredytu: 31.01.2020 – 31.12.2026. 5. Terminy i wysokość rat spłaty kredytu. - rozpoczęcie spłaty kredytu - 31.01.2020r. - zakończenie spłaty kredytu - 31.12.2026r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ w Rozdziale V. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności, o którym mowa w art.36 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe, a w przypadku Wykonawcy będącego bankiem zagranicznym, prowadzącego działalność przez oddział w kraju – zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie oddziału banku zagranicznego w kraju, o którym mowa w art.40 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę oświadczenia, o których mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 1.800.000,00 PLN przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lelów.
Dodano: 2023-12-22 - KREDYT DŁUGOTERMINOWY
Dodano: 2023-12-04 - Zaciągnięcie kredytu bankowego, złotówkowego z przeznaczeniem na finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 12 360 000,00 zł
Dodano: 2023-11-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 000 000,00 zł
Dodano: 2023-07-28 - Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2022-11-29 - Usługa prowadzenia rachunków bankowych oraz udzielenia i obsługa kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym na rzecz Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
Dodano: 2022-09-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000 zł (trzy miliony złotych)
Dodano: 2021-02-03 - Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 1 441 000,00 zł ( słownie: jeden milion czterysta czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100 ) na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej – projekt „Termomodernizacja budynku gminnego – Zespołu Szkół w Gilowicach”.
Dodano: 2021-02-01 - Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 500 000,00 zł ( słownie: Pięćset tysięcy złotych 00/100 ) na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
Dodano: 2021-02-01 - „Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Chybie w roku 2020”
Dodano: 2021-01-11