Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 588.244 PLN dla Gminy Tworóg

Urząd Gminy w Tworogu ogłasza przetarg

  • Adres: 42690 Tworóg, ul. Zamkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 857 493 , fax. 322 857 414
  • Data zamieszczenia: 2018-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tworogu
    ul. Zamkowa 16
    42690 Tworóg, woj. śląskie
    tel. 322 857 493, fax. 322 857 414
    REGON: 54522500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugtworog.rekord.com.pl/BIP.aspx?Sel=5587

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 588.244 PLN dla Gminy Tworóg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 588.244 PLN dla Gminy Tworóg. Szczegółowe wymagania dotyczące usługi: 1. Wysokość kredytu: 588.244 zł słownie: pięćsetosiemdziesiątosiemtysięcydwiescieczterdzieściczteryzłotych 2. Kredyt bankowy długoterminowy przeznaczony będzie na finansowanie zadania inwestycyjnego w zakresie termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Tworóg na lata 2018-2019 w tym na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej na rok 2019 w wysokości 129.872 zł. 3. Termin uruchomienia kredytu Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach po zawarciu umowy w terminach i kwotach na podstawie wniosku złożonego przez Kredytobiorcę, przy czym I transza na rok 2018 zostanie uruchomiona najpóźniej do dnia 20 grudnia 2018r., a kolejna transza(e) najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2019r. na rachunek nr 43 8466 0002 0000 2088 2000 0001. 4. Okres spłaty kredytu: 31.01.2020 – 31.12.2026. 5. Terminy i wysokość rat spłaty kredytu. - rozpoczęcie spłaty kredytu - 31.01.2020r. - zakończenie spłaty kredytu - 31.12.2026r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ w Rozdziale V.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności, o którym mowa w art.36 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe, a w przypadku Wykonawcy będącego bankiem zagranicznym, prowadzącego działalność przez oddział w kraju – zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie oddziału banku zagranicznego w kraju, o którym mowa w art.40 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę oświadczenia, o których mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach