Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 29100 Włoszczowa, ul. Wiśniowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 944 950 , fax. 413 944 965
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Wiśniowa 10
    29100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 944 950, fax. 413 944 965
    REGON: 29101936000010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2 000 000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu oraz spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w wariancie: kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową, oprocentowany wg stawki WIBOR 1M plus ewentualna stała marża bankowa powiększająca (pomniejszająca) stawkę WIBOR 1M, 3.2. Planuje się zaciągnięcie kredytu na okres 59 miesięcy od daty podpisania umowy kredytowej do 31.08.2023r. z karencją do końca grudnia 2018 roku, przy czym ostateczna data zaciągnięcia będzie zależała od terminu zakończenia procedury przetargowej i daty podpisania umowy. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do 31 grudnia 2017 r. 3.3.Spłata kredytu dokonywana będzie w ratach miesięcznych przez okres 56 miesięcy tj. od stycznia 2019 r. do sierpnia 2023 r. tj: - 12 rat po 10 000,00 zł (od stycznia do grudnia 2019), - 12 rat po 20 000,00 zł (od stycznia do grudnia 2020 r.), - 12 rat po 40 000,00 zł (od stycznia do grudnia 2021 r.), - 19 rat po 60 000,00 zł ( od stycznia 2022r. do lipca 2023 r.), - 1 rata w kwocie 20 000,00 zł (w miesiącu sierpniu 2023r.), w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca, a w przypadku gdy termin spłaty przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona spłaty raty w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie. 3.4. Spłata odsetek, które naliczane będą od wielkości wykorzystanego kredytu do dnia poprzedzającego dzień wpłaty kolejnych rat kredytu oraz w okresie karencji, będzie następować w miesięcznych ratach najczęściej do ostatniego dnia danego miesiąca, jednakże ostatecznie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu za który naliczone zostały odsetki. 3.5. W całym okresie kredytowania (wykorzystanie i spłata) naliczanie odsetek winno być według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu spłaty kredytu. 3.6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej. 3.7. Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych w zakresie udzielania kredytów, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2016r. poz. 1988 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy - według załącznika nr 1 do SIWZ, 2. tabela obliczenia wartości zamówienia - według załącznika nr 1a do SIWZ, 3. dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności odpis z Krajowego Rejestru Sądowego; - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach