Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytów: - długoterminowego w wysokości 1.200.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Tykocin w 2009 roku, - krótkoterminowego w wysokości 1.390.000 zł na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu Gminy Tykocin

Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin ogłasza przetarg

  • Adres: 16-080 Tykocin, ul. Złota 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7181627 , fax. 085 7181627
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin
    ul. Złota 2 2
    16-080 Tykocin, woj. podlaskie
    tel. 085 7181627, fax. 085 7181627
    REGON: 00054972000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytów: - długoterminowego w wysokości 1.200.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Tykocin w 2009 roku, - krótkoterminowego w wysokości 1.390.000 zł na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu Gminy Tykocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Tykocin w roku 2009 oraz kredytu krótkoterminowego w wysokości 1.390.000 zł na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu. Zadanie I. 1. Kredyt długoterminowy w wysokości 1.200.000 zł 2. Okres kredytowania - 5 lat (2009 - 2013) 3. Przewiduje się uruchomienie transz kredytu w następujących terminach: 16.11.2009 r. - 800.000 zł 30.11.2009 r. - 400.000 zł Zadanie II. 1. Kredyt krótkoterminowy w wysokości 1.390.000 zł. 2. Okres kredytowania - do 31 grudnia 2009 r. 3. Uruchomienie kredytu jednorazowo w dniu 15 września 2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), tj.: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówieniach publicznych(tekst jednolity z późn. zm.Dz. U. z 2007 Nr 223 poz. 1655); Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty dokumentów - wg zasady spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Składana oferta musi zawierać następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do oferty, 1.2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem 2.Dodatkowo do oferty należy załączyć: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru stanowiącego zał nr 1 do SIWZ Wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, ppkt. 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155). 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia : 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt. 1, ppkt. 1.2., 1.3 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 ppkt. 1.1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach