Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.300.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Przemęt w 2018 roku, w tym na realizacje wydatków majątkowych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach

Gmina Przemęt ogłasza przetarg

  • Adres: 64234 Przemęt, ul. Jagiellońska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 496 071 , fax. 65 549 69 77
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemęt
    ul. Jagiellońska 8
    64234 Przemęt, woj. wielkopolskie
    tel. 655 496 071, fax. 65 549 69 77
    REGON: 41105079300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://przemet.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.300.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Przemęt w 2018 roku, w tym na realizacje wydatków majątkowych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.300.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Przemęt w 2018 roku, w tym na realizacje wydatków majątkowych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach. 1. Kwota kredytu: 1.300.000,00 zł 2. Wykorzystanie kredytu: I transza w wysokości 1.300.000,00 zł do 30.11.2018 r. 3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r. 4. Karencja w spłacie kredytu: do dnia 30.09.2019 r. 5. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową 6. Spłata kapitału wg harmonogramu spłat Data spłaty Rok Kwota 30.09 2019 50.000,00 31.12 2019 50.000,00 31.03 2020 50.000,00 30.06 2020 50.000,00 30.09 2020 50.000,00 31.12 2020 50.000,00 31.03 2021 50.000,00 30.06 2021 50.000,00 30.09 2021 50.000,00 31.12 2021 50.000,00 31.03 2022 100.000,00 30.06 2022 100.000,00 30.09 2022 100.000,00 31.12 2022 100.000,00 31.03 2023 100.000,00 30.06 2023 100.000,00 30.09 2023 100.000,00 31.12 2023 100.000,00 7. Spłata odsetek w okresach kwartalnych do 15 dnia miesiąca następującego po kwartale. 8. Oprocentowanie kredytu jest ustalane w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M powiększoną o stałą marżę Banku (ustalona na podstawie złożonej oferty). WIBOR 3M oznacza notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych złotowych depozytów 3-miesięcznych. Należy zastosować rzeczywisty kalendarz odsetkowy tj. miesiąc-rzeczywista liczba dni a rok 365/366 (z uwzględnieniem lat przestępnych) 9. Stawka bazowa WIBOR 3M, określana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 3M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. Ustalona stawka bazowa będzie obowiązywać w okresie od pierwszego do ostatniego dnia stanowiącego dany okres odsetkowy. Spłata następować będzie za okresy kwartalne. 10. Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania. 11. W przypadku płatności odsetkowych i rat kapitałowych przypadających na dzień wolny od pracy należy przyjąć, że płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 12. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od kwoty aktualnego zadłużenia. 13. Spłata odsetek i rat będzie następować przelewem. 14. Za datę spłaty kredytu i odsetek rozumie się datę wpływy środków na rachunek kredytowy. 15. Odsetki od udzielonego kredytu będą stanowić jedyne wynagrodzenie wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z obsługą kredytu 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty kapitału w okresie obowiązywania umowy po wystąpieniu z wnioskiem do wykonawcy, co najmniej 7 dni przed planowaną spłatą. Powyższe spowoduje ponowne przeliczenie wielkości rat kapitałowych i odsetkowych oraz przesłanie przez wykonawcę nowego harmonogramu spłaty kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu aneksowania umowy, w tym w szczególności z tytułu zmiany harmonogramu spłaty kredytu lub z tytułu niewykorzystania całości kredytu. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo renegocjacji kwot i terminów spłaty kapitału. 18. Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku kredytowego. 19. Ponadto opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: -Opinia RIO – zał. nr 4 -Sprawozdania budżetowe na 30.06.2018r. [Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-NDS, Rb-Z] – zał. nr 5 -Sprawozdania budżetowe za 2017r. [Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-NDS, Rb-Z] – zał. nr 6 -Sprawozdania finansowe za 2017r. [bilans jednostki, bilans z wykonania budżetu, RZiS, ZZF] – zał. nr 7 -Uchwały: uchwała budżetowa na 2018r., uchwała WPF na lata 2018-2023, uchwała w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego – zał. nr 8 -NIP – zał. nr 9 -REGON – zał. nr 10 -Aktualny stan zobowiązań wobec innych instytucji finansowych - zał. nr 11 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a pzp: zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonania polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – kodeks pracy [Dz.U. z 2018r. poz. 917 z póżn. zm.]
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie , iż wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. prawo bankowe [Dz.U. z 2017r. poz. 1876 z późn. zm.] Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w tym także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe [Dz.U. z 2017r. poz. 1876 z późn. zm.] lub dokument równoważny. W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie winien spełniać każdy z Wykonawców osobno
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. b) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 986, z późn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2017 r., poz. 2168 z późn. zm.). c) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby udzielające pełnomocnictwa były upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2018 r. poz.986, z późn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2017r., poz. 2168, z późn. zm.) Dokumenty wymienione w rozdziale V mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Oświadczenia wymienione w rozdziale V składane są w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach