Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 350 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Kolneńskiego na 2018 rok

Powiat Kolneński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kolneńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, 11-go Listopada
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 782 429, , fax. 862 782 092
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kolneński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kolneńskiego
    11-go Listopada 1
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 862 782 429, , fax. 862 782 092
    REGON: 4506698100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.st.kolno.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 350 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Kolneńskiego na 2018 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w łącznej wysokości 1 350 000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Kolneńskiego na 2018 rok. 1. Okres kredytowania ustala się na lata 2018-2023. 2. Spłata kredytu i odsetek w równych miesięcznych ratach w danym roku przez okres 5 lat w kwotach równych w poszczególnych latach, tj. po 270 000,00 zł z okresem spłat rat kapitałowych od dnia 1.01.2019 r., a odsetek realizowanych od dnia 31.12.2018 r. na dzień 31.12.2018 r. Termin spłaty I raty kredytu w dniu 31.01.2019 r., a odsetek w dniu 31.12.2018 r. obejmujący rozliczone odsetki od dnia uruchomienia kredytu do końca 2018 r. Pozostałe raty kredytu i odsetek będą spłacane w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca. 3. Oprocentowanie kredytu oparte jest o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M plus stałą marżę banku. 4. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu miesięcznie, przy rzeczywistej liczbie dni w roku 365/ 366. 5. Oprocentowanie kredytu ustalone będzie w oparciu o stawkę WIBOR dla terminu 1 miesięcznego ustalana z miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym rozpoczyna się dany okres obrachunkowy według notowania z ostatniego dnia roboczego. W przypadku, gdy w danym dniu nie ustalono notowań stawki WIBOR obowiązuje WIBOR z dnia poprzedzającego, w którym było ostatnie notowanie. 6. Za pierwszy okres odsetkowy, tj. od dnia wykorzystania kredytu do końca IV kwartału 2018 r. przyjmuje się oprocentowanie równe sumie stawki WIBOR 1M ustalonej na dwa dni przed wykorzystaniem kredytu bądź jego transzy i marży ustalonej w przedłożonej ofercie. 7. Bank postawi kredyt do dyspozycji zamawiającego w terminie do trzech dni roboczych po podpisaniu umowy kredytowej w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31 grudnia 2018 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1876), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 – Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy – Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Oświadczenia dotyczące podmiotów na zasoby których powołuje się wykonawca, wymagane postanowieniami rozdziału 6 pkt 6.2 SIWZ – jeżeli dotyczy. 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdziału 6 pkt. 6.3 SIWZ w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm.) – Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w załączniku Nr 5 SIWZ Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania ofert i innych dokumentów składanych wraz z ofertą (chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzielności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.) o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 8) Oświadczenie , o którym mowa w pkt 5.5 SIWZ 7) Harmonogram spłat kredytu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach