Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów

Gmina Czarnocin ogłasza przetarg

  • Adres: 97-318 Czarnocin, Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48446165169 , fax. +48447414111
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnocin
    Główna 142
    97-318 Czarnocin, woj. łódzkie
    tel. +48446165169, fax. +48447414111
    REGON: 590647888
  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 4.086.488,09 zł (słownie: cztery miliony osiemdziesiąt sześć tysięcy czterysta osiemdziesiąt osiem złotych 09/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2. Sposób uruchomienia kredytu: kredyt uruchamiany w transzach na wniosek Zamawiającego, w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2019 roku. Uruchomienie kredytu nastąpi na podstawie dyspozycji Zamawiającego, złożonej w banku, w dniu roboczym. Wykonawca uruchomi środki z kredytu w dniu złożenia dyspozycji pod warunkiem, że dyspozycja zostanie złożona przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 10.00 tego dnia, lub w terminie wskazanym w dniu dyspozycji. Dyspozycja będzie składana w formie elektronicznej na adres e-mail podany przez Wykonawcę w umowie. Proponowane transze: Razem rok 2018 – kwota 2.764.780,85 zł, w tym: 1) 31.10.2018r. – 425.000,00 zł 2) 30.11.2018r. – 655.000,00 zł 3) 31.12.2018r. – 1.684.780,85 zł Razem rok 2019 – kwota 1.321.707,24 zł, w tym: 1) 28.02.2019r. – 440.000,00 zł 2) 30.04.2019r. – 440.000,00 zł 3) 30.06.2019r. – 441.707,24 zł 3. Okres spłaty kredytu: 1) 2018r.: 0,00 zł 2) 2019r.: 0,00 zł 3) 2020r.: 31.03.– 128.603,00zł, 30.06. – 128.603,00zł, 30.09. – 128.603,00zł, 31.12. – 128.603,00zł 4) 2021r.: 31.03.– 128.603,00zł, 30.06. – 128.603,00zł, 30.09. – 128.603,00zł, 31.12. – 128.603,00zł 5) 2022r.: 31.03.– 128.603,00zł, 30.06. – 128.603,00zł, 30.09. – 128.603,00zł, 31.12. – 128.603,00zł 6) 2023r.: 31.03.– 128.603,00zł, 30.06. – 128.603,00zł, 30.09. – 128.603,00zł, 31.12. – 128.603,00zł 7) 2024r.: 31.03.– 128.603,00zł, 30.06. – 128.603,00zł, 30.09. – 128.603,00zł, 31.12. – 128.603,00zł 8) 2025r.: 31.03.– 128.603,00zł, 30.06. – 128.603,00zł, 30.09. – 128.603,00zł, 31.12. – 128.603,00zł 9) 2026r.: 31.03.– 128.603,00zł, 30.06. – 128.603,00zł, 30.09. – 128.603,00zł, 31.12. – 128.603,00zł 10) 2027r.: 31.03.– 121.402,00zł, 30.06. – 121.402,00zł, 30.09. – 121.402,00zł, 31.12. – 121.398,09zł 4. Warunki realizacji zamówienia: 1) Oprocentowanie kredytu ustalane według zmiennej stopy procentowej tj. na podstawie stawki bazowej WIBOR 3M notowanej na każdy pierwszy dzień roboczy okresu odsetkowego (kwartału kalendarzowego) powiększonej o niezmienną marżę banku. Marża musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Naliczanie odsetek dokonuje się za każdy dzień korzystania z kredytu, licząc od dnia jego udzielenia, wg formuły: odsetki = saldo kredytu x łączne oprocentowanie x rzeczywista liczba dni w okresie obrachunkowym /365 dni w roku. a) Naliczania odsetek dokonuje się w okresach kwartalnych i o ich wysokości należy poinformować Zamawiającego (np. pismem na adres podany w części I SIWZ, faxem na nr 44/741 41 11, na adres e-mail: k.lula@czarnocin.pl) w terminie 7 dni przed terminem płatności. b) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczone za dany kwartał będą płatne w terminie płatności raty kredytu, za wyjątkiem pierwszej raty odsetek tj. 30. 09.2019r. i drugiej raty odsetek tj. 31.12.2019r. Pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty i kończy się na 30.09.2019 roku. Pierwszy termin płatności odsetek ustala się na dzień 30.09.2019r. Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu. c) Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek bankowy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 4) Zamawiający może wnioskować o przesunięcie spłaty kredytu na termin późniejszy. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości kredytu i nie poniesie z tego tytułu żadnych kosztów. 6) Zamawiający wyklucza pobieranie jakichkolwiek dodatkowych prowizji i opłat za czynności związane z udzieleniem i obsługą kredytu, za wyjątkiem odsetek od kredytu. 7) Zamawiający przewiduje możliwość zabezpieczenia spłaty kredytu w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. 5. Oświadczamy, że: 1) Gmina Czarnocin nie posiada zaległych zobowiązań wobec ZUS, US, instytucji finansowych ani żadnych innych podmiotów. Na naszych rachunkach nie ciążą zajęcia egzekucyjne. 2) w stosunku do Zamawiającego nie był i nie jest prowadzony program naprawczy w rozumieniu ustawy o finansach publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności bankowej, tzn. zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1876 z późn. zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zał. nr 1 SIWZ, 2. Pełnomocnictwo w przypadku gdy upoważnienie do składania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach