Przetargi.pl
„Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 11. 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Opole Lubelskie oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2020-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24-300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 11. 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Opole Lubelskie oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: „Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 11. 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Opole Lubelskie oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań” 2. Przedmiot zamówienia nie jest dzielony na części. 4. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego o następującej charakterystyce: 1) Kwota kredytu – 11 000 000,00 zł (słownie: jedenaście milionów złotych). 2) Waluta kredytu – złoty polski. 3) Przeznaczenie - sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Opole Lubelskie oraz spłata wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 4) Zabezpieczenie kredytu – weksel własny in blanco, chyba że Wykonawca odstąpi od zabezpieczenia kredytu. 5) Termin uruchomienia kredytu: w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie później niż w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy kredytowej. 6) Termin wykorzystania kredytu przez Zamawiającego - do 31.12.2020 r. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty udzielonego kredytu. Wykonawca nie będzie pobierał jakichkolwiek opłat i prowizji bankowych związanych z niewykorzystaniem części kredytu. W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty udzielonego kredytu, Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ustali nowy harmonogram spłaty kredytu, który zostanie przyjęty po podpisaniu aneksu do umowy kredytowej. 8) Okres kredytowania: do 20.12.2035 roku. 9) Oprocentowanie kredytu zmienne, ustalone jako suma stawki WIBOR 1 M oraz stałej marży banku, która nie ulegnie zmianie w trakcie trwania umowy. Wysokość marży zostanie wyrażona w punktach procentach, do dwóch miejsc po przecinku. 10) Odsetki będą naliczane i spłacane w okresach kwartalnych, na koniec każdego kwartału kalendarzowego, od wykorzystanej kwoty kredytu, wg zmiennej stopy procentowej. Wykonawca w terminie do 25-ego każdego miesiąca, w którym przypadnie zapłata odsetek przedłoży Zamawiającemu pisemną informację o wysokości odsetek przypadających do zapłaty. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający może uregulować wymaganą ratę kapitałową lub odsetkową w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Zamawiający ma prawo dokonania zapłaty odsetek i raty kapitałowej w terminie wcześniejszym niż ustalony w umowie. Spłata odsetek rozpocznie się 31.12.2020 r. 12) Zamawiający będzie miał możliwość przedterminowej spłaty kredytu. Wykonawca nie będzie pobierał jakichkolwiek opłat i prowizji bankowych od przedterminowej spłaty kredytu, a odsetki będą naliczone od dnia wykorzystania kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę. 13) Wypłata kredytu nastąpi w kwotach i terminach wskazanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem pkt. 1, oraz 5-7 w formie przelewu środków na rachunek podstawowy Zamawiającego. 14) Wykonawca nie będzie naliczał wobec Zamawiającego żadnych prowizji i opłat związanych z udzieleniem, wykorzystaniem, obsługą, zmianą warunków umowy i spłatą ww. kredytu jak również nie będzie pobierał żadnych prowizji i opłat dotyczących założenia obsługi, likwidacji rachunku bankowego (technicznego_ związanego z obsługą kredytu. 15) Wszystkie wyżej wymienione warunki stanowią istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy. W związku z tym muszą się one znaleźć w zaproponowanym przez Wykonawcę wzorze umowy. Jeżeli wzór ten nie będzie uwzględniał przedmiotowych warunków bądź będzie z nimi sprzeczny, umowa nie zostanie zawarta z winy Wykonawcy. 16) Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, Zamawiający uzna, że nie powierzy podwykonawcom żadnych prac objętych niniejszym postępowaniem. 17) Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).; -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Nie jest dopuszczalne, żeby Wykonawca samodzielnie wykazujący spełnienie warunku na etapie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, na etapie późniejszym (składanie, uzupełnianie dokumentów na wezwanie Zamawiającego) powołał się w tym względzie na zdolności podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach