Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Żółkiewka kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu w wysokości 1 655 000,00 zł.

Gmina Żółkiewka ogłasza przetarg

  • Adres: 22-335 Żółkiewka, ul. Hetmana Żółkiewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6831676
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żółkiewka
    ul. Hetmana Żółkiewskiego 2
    22-335 Żółkiewka, woj. lubelskie
    tel. 84 6831676
    REGON: 95037172600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzolkiewka.bip.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Żółkiewka kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu w wysokości 1 655 000,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu w wysokości 1 655 000,00 zł. 1. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Kwota kredytu pozostawiona do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy w wysokości 1 655 000,00 zł. do 10.04.2019 r. z możliwością zmiany terminu pozostawienia do dyspozycji nie dłużej niż do 31.12.2019 r. Dla celów obliczenia ceny oferty należy przyjąć datę wypłaty kredytu jednorazowo w dniu 10.04.2019 r. 2) Okres kredytowania: 7 lat. 3) Spłata kapitału nastąpi: a) w roku 2020 do 20.12.2020 r. w kwocie 50 000,00 zł b) w roku 2021 do 20.12.2021 r. w kwocie 50 000,00 zł c) w roku 2023 do 20.12.2023 r. w kwocie 200 000,00 zł d) w roku 2024 do 20.12.2024 r. w kwocie 200 000,00 zł e) w roku 2025 do 20.12.2025 r. w kwocie 500 000,00 zł f) w roku 2026 do 20.12.20126 r. w kwocie 655 000,00 zł 4) Zabezpieczenie: Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 5) Zamawiający nie realizuje postępowania naprawczego ani nie ma zamiaru przystąpić do jego realizacji. 6) Wcześniejsza spłata kredytu nie spowoduje żadnych dodatkowych kosztów finansowych dla Zamawiającego. 7) Na koszt kredytu składać się ma wyłącznie stawka referencyjna WIBOR 3M oraz marża banku, bez prowizji za uruchomienie kredytu. Do obliczenia ceny należy przyjąć WIBOR 3M. 8) Sposób ustalenia stawki WIBOR 3M w okresie obowiązywania umowy należeć będzie do Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. 9) Marża banku jest stała przez cały okres kredytowania. 10) Odsetki będą naliczane i pobierane od wykorzystanego kredytu. 11) Odsetki będą płatne w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca począwszy od dnia, w którym ostatnia transza zostanie postawiona do dyspozycji zamawiającego przyjmując faktyczną ilość dni w miesiącu. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni. 12) Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji e-mail w ciągu maksymalnie 3 dni od chwili zapotrzebowania przez Zamawiającego określonej kwoty. 13) Oprocentowanie od zadłużenia przeterminowanego określone zostanie w wysokości i na zasadach obowiązujących u Wykonawcy. 14) Sprawozdania finansowe zamawiającego będą dostępne na stronach BIP Gmina Żółkiewka: https://ugzolkiewka.bip.e-zeto.eu/ w zakładce: urząd – finanse i majątek. 15) Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat bez konieczności uzyskiwania zgody banku b) rezygnacji z części przyznanego kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat bez konieczności uzyskiwania zgody banku, c) dokonania przesunięcia terminu spłaty poszczególnych rat kredytowych w całym okresie objętym umową, po uprzednim zawiadomieniu banku o takim zamiarze, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów wynikających ze zmiany harmonogramu spłaty kredytu, d) wydłużenia okresu spłaty kredytu po uprzednim złożeniu stosownego wniosku do banku, pod warunkiem posiadania zdolności do spłaty kredytu w okresie wydłużonego kredytowania. 16) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 18) Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań w bankach, ani wobec ZUS i US.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawa 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 128 ze zm.). lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, w przypadku gdy nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisje Nadzoru Finansowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy Formularz ofertowy b) Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom c) Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym d) Wzór umowy Wzór umowy sporządzony przez wykonawcę, uwzględniający zapisy wymienione w Rozdziale 3 oraz 22 SIWZ e) Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. f) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 13 – załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach